Технологія психофізичного тренування: ідеї, аспекти, позиціювання
Keywords:
свідомість, ставлення, здоров’я, дошкільний вік, молодший шкільний вік, технологія, фізична культура особистостіAbstract
Авторами статті визначено особистий погляд на проблему оздоровлення, розвитку і вдосконалення дітей і учнів в системі навчання «Дитячий садок — початкова школа» в контексті сучасних тенденцій модернізації системи фізичного виховання. Схематично зазначається позиція авторів щодо змісту занять (уроків) з фізичної культури як технології психофізичного тренування. Суть технології — формування свідомого позитивного ставлен-ня дітей і учнів до особистого здоров’я в процесі рухової творчості.
Downloads
References
Кудрявцев В.Т. Развитие здоровья — приоритет развивающего образования (новый взгляд на проблему преемственности ступеней системы образования) // http://www.tovievich.ru/book/print/37. htm
Степаненко Т. І. Моніторинг стану здоров’я дітей дошкільного віку, що часто хворіють на гострi респiраторнi захворювання, та удосконалення програми їх реабілітації // Автореферат дисертації на
здобуття наукового ступеня кандидата медичних наук. — 14.01.10 — педіатрія. — Київ: 2001.
Денисенко Н.Ф. Формування свідомого ставлення до здоров’я // Дошкільне виховання. — 2008. — № 9. — С. 3—5.
Денисенко Н.Ф. Формування у дітей знань про особисте здоров’я, умінь та навичок в оздоровленні на заняттях з фізичної культури // Дошкільне виховання. — № 11. — 2009.
Кудрявцев В.Т. Принципы развивающей педагогики оздоровления // http://www.tovievich.ru/book/6/2/1.htm
Кудрявцев В.Т. Выбор, надситуативность и экспериментирование в творческом процессе // http://www.tovievich.ru/book/print/102.htm
Горелов А.А., Коблев Я.К., Козлов И.М., Правдов М.А. Проблемы физического воспитания детей дошкольного возраста и подходы к их решению / Валеология. — № 2. — 2001.
Бернштейн Н.А. Физические движения и активность. — М.: Наука, 1990. — С. 373—392.
Степаненкова Э.Я. Теория и методика физического воспитания и развития ребенка: Учеб. пособие…- М.: Издательский центр «Академия», 2001. — С. 87—96.
Занков Л.В. Избранные педагогические труды. — М.: Новая школа, 1996.
Родионов В.А. Сопряженное психофизическое развитие младших школьников на уроках физической культуры. Цикл лекций // http://spo.1september.ru/2005/21/index.htm
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).