Технологічні аспекти конструювання особистісно-зорієнтованого змісту системи фізичного виховання дітей і учнів в умовах навчального закладу — школи сприяння здоров’ю

Authors

  • О. П. Аксьонова Запорізька обласна академія післядипломної педагогічної освіти

Keywords:

зміст, фізичне виховання дітей, здоров’я

Abstract

Розглядаються питання конструювання змісту фізичного виховання відповідно до логіки формування, збереження, зміцнення і відновлення здоров’я особи в процесі навчання в загальноосвітньому учбовому закладі. Виділені основні концептуальні положення, на основі яких моделюється процес фізичного виховання. Визначені технологічні аспекти формування особистоорієнтованого змісту системи фізичного виховання дітей, що вчаться в структурі моделі школи сприяння здоров’ю.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Цільова комплексна програма «Фізичне виховання — здоров’я нації» (рішення колегії МОН України за № 14/9 — 19 від 28.10.1998).

Аксьонова О.П. Формування фізичної культури учнів початкової школи в умовах диференційованого навчання // Автореф. дис... к. пед. наук. — Тернопіль, 2005. — 20 с.

Бальсевич В.К., Лубышева Л.И. Физическая культура: молодежь и современность // Теория и практика физической культуры. — № 4. — 1995. — С. 2—8.

Визитей Н.Н. Физическая культура личности. — Кишинев: Штиинца, 1989. — 145 с.

Виленский М.Я. Социально-психологические детерминанты формирования здорового способа жизни // Теория и практика физической культуры. — № 9. — 1994. — С. 8—10.

Лубышева Л.И. Современный ценностный потенциал физической культуры и спорта и пути его освоения обществом и личностью // Теория и практика физической культуры. — № 6. — 1997. — С. 10—15.

Шиян Б.М. Теорія і методика фізичного виховання школярів: У 2 ч. — Тернопіль: Навчальна книга — Богдан, 2002. — Ч. 2. — 248 с.

Амосов Н.М. Эксперимент — 2. // Огонек. — № 49. — 1997. — С. 35—38.

Published

2007-01-29

How to Cite

Аксьонова, О. П. (2007). Технологічні аспекти конструювання особистісно-зорієнтованого змісту системи фізичного виховання дітей і учнів в умовах навчального закладу — школи сприяння здоров’ю. Physical Education Theory and Methodology, (1), 13–18, 35. Retrieved from https://tmfv.com.ua/journal/article/view/269