Аналіз та оцінка рівня розвитку фізичної підготовленості школярів молодших класів
Keywords:
здоров’я учнів, фізична підготовленість, школярі, педагогічні та фізіологічні тестиAbstract
В даній статті авторами розглянуто рівень здоров’я учнів початкових класів за допомогою фізіологічних тестів, які дають нам уявлення про сучасний фізичний стан школярів 10-11 років. Крім цього за допомогою педагогічних тестів авторами аналізується та дається оцінка рівня фізичної підготовленості учнів молодших класів.
Downloads
References
Горащук В.П. Основные понятия школьного курса «Основы валеологии» // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції з валеології «Формування, збереження і
зміцнення здоров’я підростаючого покоління як обов’язковий компонент системи національної освіти». — К.: ІЗМН, 1997. — С.78—84.
Вернадский В.И. Несколько слов о ноосфере // Вернадский В.И. Начало и вечность жизни. — М.: Сов. Россия, 1989. — С. 166—188.
Основи здоров’я і фізична культура. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 1—11 класи. — К.: Початкова школа, 2001. —
с.
Полулях А. Формування здорового способу життя школярів засобами фізичного виховання в умовах ступеневої освіти //Фізичне виховання в школі. — 2002. — №4. — С. 35—38.
Свириденко С.О. Формування здорового способу життя молодших школярів у позакласній виховній роботі: Автореф. дис. … канд. пед.
наук. (13.00.01)/ Ін-т проблем виховання АПН Ураїни. — К.,1998. — 16 с.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).