Технологія гармонізації фізичного і інтелектуального особистісного розвитку і здоров’я в системі фізичного виховання молодшого школяра (Ч. 2. Експериментальне обґрунтування)
Keywords:
технологія, здоров’я, фізичне виховання, особистістьAbstract
Дослідно-експериментальним шляхом обґрунтовано технологію гармонізації компонентів особистісного розвитку і здоров’я в системі фізичного виховання молодшого школяра та підтверджено продуктивність і педагогічну доцільність інноваційного підходу.
Downloads
References
Дубогай О.Д. Навчання в русі. Здоров’язберігаючі педагогічні технології в початковій школі. — К.: Шкільний світ, 2005. — 110 с.
Іваній І.В. Проектування системи виховання фізичної культури особистості: синергетичний підхід // Методологічні, теоретичні і технологічні проблеми сучасної освіти: Зб. наук. праць «Педагогічні науки». — Суми: Редакційно-видавничий відділ СумДПУ, 2007. — С. 71—81.
Іваній І.В. Моніторинг стану здоров’я школяра в системі фізичного виховання початкової школи // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві: Зб. наук. пр. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки, 2008. — Т. 2. — С. 123—128.
Марченко С.І. Особливості рухової підготовленості молодших школярів // Актуальні проблеми фізичного виховання і спорту: Матеріали ІІ Міжнар. наук. конф. / Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Харків: «ОВС», 2006. — С. 72—77.
Шиян Б.М. Теорія і методика фізичного виховання школярів. — Тернопіль: Навчальна книга — Богдан, 2001. — Ч. І. — 272 с.
Якимович В.С. Цель физкультурного воспитания — человек культуры // Теория и практика физической культуры. — 2003. — №2. — С. 31—34.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).