Технологія гармонізації фізичного і інтелектуального особистісного розвитку і здоров’я в системі фізичного виховання молодшого школяра (Ч. 2. Експериментальне обґрунтування)

Authors

  • І. В. Іваній Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
  • І. О. Калініченко Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

Keywords:

технологія, здоров’я, фізичне виховання, особистість

Abstract

Дослідно-експериментальним шляхом обґрунтовано технологію гармонізації компонентів особистісного розвитку і здоров’я в системі фізичного виховання молодшого школяра та підтверджено продуктивність і педагогічну доцільність інноваційного підходу.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Дубогай О.Д. Навчання в русі. Здоров’язберігаючі педагогічні технології в початковій школі. — К.: Шкільний світ, 2005. — 110 с.

Іваній І.В. Проектування системи виховання фізичної культури особистості: синергетичний підхід // Методологічні, теоретичні і технологічні проблеми сучасної освіти: Зб. наук. праць «Педагогічні науки». — Суми: Редакційно-видавничий відділ СумДПУ, 2007. — С. 71—81.

Іваній І.В. Моніторинг стану здоров’я школяра в системі фізичного виховання початкової школи // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві: Зб. наук. пр. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки, 2008. — Т. 2. — С. 123—128.

Марченко С.І. Особливості рухової підготовленості молодших школярів // Актуальні проблеми фізичного виховання і спорту: Матеріали ІІ Міжнар. наук. конф. / Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Харків: «ОВС», 2006. — С. 72—77.

Шиян Б.М. Теорія і методика фізичного виховання школярів. — Тернопіль: Навчальна книга — Богдан, 2001. — Ч. І. — 272 с.

Якимович В.С. Цель физкультурного воспитания — человек культуры // Теория и практика физической культуры. — 2003. — №2. — С. 31—34.

How to Cite

Іваній, І. В., & Калініченко, І. О. (2009). Технологія гармонізації фізичного і інтелектуального особистісного розвитку і здоров’я в системі фізичного виховання молодшого школяра (Ч. 2. Експериментальне обґрунтування). Physical Education Theory and Methodology, (3), 14–35. Retrieved from https://tmfv.com.ua/journal/article/view/505