Філософські й історичні аспекти щодо формування знань у школярів про ефективність впливу ігрової діяльності на розвиток рухових і пізнавальних процесів

Authors

  • І. В. Макущенко Слов’янський державний педагогічний університет
  • В. М. Пристинський Слов’янський державний педагогічний університет
  • Т. М. Пристинська Слов’янський державний педагогічний університет

Keywords:

філософські й історичні відомості, рухливо-пізнавальні ігри, розумові й фізичні здібності

Abstract

Визначається значення філософських й історичних відомостей для формування у школярів знань про благодійність впливу занять фізичними вправами на розвиток розумових і фізичних здібностей

Downloads

Download data is not yet available.

References

Григоренко В.Г. Психолого-педагогические и медико-биологические факторы оптимизации физического воспитания школьников и студентов: Учебное пособие. — Славянск: СДПИ, 2001. — 89 с.

Лесгафт П.Ф. Собрание педагогических сочинений. — М.-Л., 1969. — Т. 1. — С. 292—294.

Обисов А.С. Гимнастика помогает мышлению // Спортивная жизнь России, 1987. — № 3. — С. 25.

Філь С.М., Худолій О.М., Малка Г.В. Історія фізичної культури: Навчальний посібник. — Харків: «ОВС», 2004. — С. 13—15.

Шкребтій Ю.М. Спортивне законодавство зарубіжних країн і перспективи удосконалення системи фізичної культури і спорту в Україні // Теорія та методика фізичного виховання: Науково-методичний журнал Харківського національного педагогічного

університету ім. Г.С. Сковороди. — Харків: «ОВС»,

— № 1 (17). — С. 2—7.

Walker G. How to include as many people as possible? // Making sport attractive for all, proceedings book / XVI European Sports Conference. — Zagreb, 2003. — P. 21—25.

Published

2006-12-28

How to Cite

Макущенко, І. В., Пристинський, В. М., & Пристинська, Т. М. (2006). Філософські й історичні аспекти щодо формування знань у школярів про ефективність впливу ігрової діяльності на розвиток рухових і пізнавальних процесів. Physical Education Theory and Methodology, (6), 6–8. Retrieved from https://tmfv.com.ua/journal/article/view/256

Most read articles by the same author(s)