Науково-методичні основи програмованого навчання фізичного виховання (на прикладі уроку з футболу)
Abstract
Розглядаються науково-методичні основи програмованого навчання фізичного виховання (на прикладі уроку з футболу) у загальноосвітніх навчальних закладах. Аналізуються фактори підвищення ефективності педагогічного процесу
Downloads
References
Фізичне виховання в школі: Національна доктрина розвитку освіти в Україні // «Педагогічна преса». — 2002. — 37 с.
Костюкевич В.Т. Футбол для студентів спеціалізованих вузів. — Київ—Вінниця, 2000. — С. 8—10.
Зінченко О.О., Васильчук А.Г. Уроки з футболу в школі: Навчальне видання. —Київ—Чернівці, 2002. — 215 с.
Годик М.А. Спортивная метрология: Учебник для институтов физической культуры. — Москва: ФИС, 1988. — С. 191.
Малиновский С.В. Применение систем про грам мированного обучения в спорте // Теория и практика физической культуры. — 1972. — № 3.
Малиновский С.В. Программированное обучение и спорт. — М.: ФИС, 1976. — 109 с.
Зеленцов А.М., Лобановский В.В. Моделирование тренировки в футболе. — К.: «Альтерпресс», 1998. — 212 с.
Васильчук А.Г., Остапович М.В., Гій Ю.В. Автоматизована система комплексного контролю висококваліфікованих футболістів. Практикум футболу. — Київ, 2000. — С. 8—10.
Базилевич О.П. Оптимизация подготовки футболистов на основе моделирования тренировочного процеса. Футбол. Ежегодник. — М.: ФИС,1980. — С. 39—42.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).