Педагогічна практика в школі. Повідомлення ІІI
Keywords:
педагогічна практика, програма, документи плануванняAbstract
У статті розглядається програма педагогічної практики в середніх класах загальноосвітньої школи. Конкретизуються: мета і завдання практики, тривалість і строки проведення, обов’язки практикантів, зміст роботи, перелік звітної документації. Наводяться зразки оформлення звітної документації та пояснення до її упорядкування.
Downloads
References
Воробйов М.І. Практика в системі фізкультурної освіти: Навчальний посібник / Воробйов М.І., Круцевич Т.Ю. — Київ: Олімпійська література, 2006. — 191 с.
Терентьєва Н.М., Масляк І.П., Мамешина М.А. Педагогічна практика в школі: Навчальний посібник / Терентьєва Н.М., Масляк І.П., Ма-
мешина М.А. — Харків: ХДАФК, 2009. — 208 с.
Педагогічна практика студентів / за ред. проф. А.Д. Бондаря. — Київ: «Вища школа», 1972. — 251 с.
Педагогическая практика в школе / Балбенко С.Ю., Васин Ю.Г., Медведев В.Ф., Мирошниченко В.И. — Киев: «Выща школа», 1990. — 136 c.
Педагогическая практика студентов физического воспитания: Прогр. пед. ин-тов. — М., 1986.
Положення про практику студентів вищих навчальних закладів (проект) / Режим доступа mon.gov.ua/images/gr/obg/.../proekt_pologenia_09_02_2011.doc
Фізична культура в школі: Методичний посібник/ за загальною редакцією С.М. Дятленка. — К.: Літера ЛТД, 2009. — 176 с.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).