Бібліотеці Львівського державного університету фізичної культури — 65
Keywords:
бібліотека, історія, вищий навчальний заклад, інформаційне забезпеченняAbstract
У статті розглянуто формування і розвиток бібліотеки ЛДУФК — єдиної бібліотеки у Західному регіоні України, яка має унікальний фонд спортивної літератури. Встановлено, що впродовж багатьох років керівник бібліотеки Т. І. Карпенко та колектив бібліотекарів під її керівництвом формували книжковий фонд, удосконалювали інформаційне забезпечення навчального та наукового процесів, видозмінювали форми інформаційного обслуговування, докладали зусилля для перетворення бібліотеки у потужну інформаційну складову вищого навчального закладу. Показано, що в останнє 20-річчя бібліотека ЛДУФК у зв’язку з недофінансуванням шукає інші способи інформаційного забезпечення студентів та науковців ВНЗ, зокрема формує інформаційно-бібліографічну інформацію, здійснює наукову та видавничу роботу з бібліографування історії вищого навчального закладу та провідних науковців ВНЗ, прагне жити проблемами і завдан нями свого університету, удосконалюючи всі напрямки роботи.
Downloads
References
Свістельник І. Р. Бібліотеки ВНЗ фізкультурного профілю в інформаційному забезпеченні вищої фізкультурної освіти // Теорія та методика фізичного виховання. — 2008. — № 11. — С. 3–6.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).