До проблеми професійно-прикладної фізичної підготовки майбутніх вчителів
Keywords:
професійно-прикладна фізична підготовка, вчитель-предметник, професійна діяльність, фізичне вихованняAbstract
Підготовка вчителів на якісно новому рівні є одним з важливих державних пріоритетів. Модернізація системи освіти в країні ставить перед вищою школою завдання корінного покращення професійної підготовки і виховання майбутніх фахівців. Стаття присвячена аналізу системи професійно-прикладної фізичної підготовки майбутніх вчителів. Розглядається необхідність нових пошуків та шляхів удосконалення їх професійно-прикладної фізичної підготовки (ППФП).
Downloads
References
Болюбаш Я. Я. Окремі аспекти підготовки національних педагогічних кадрів // Матеріали другої Всеук. наук. прак. конф. “Концепція підготовки спеціалістів фізичної культури в Україні”. — Київ-Луцьк: Вежа, 1996. — С. 16—20.
Волков В.Л. Основи професійно-прикладної фізичної підготовки студентської молоді: Навч. посібник для студентів вузів фізичного виховання і спорту. — К. : Знання України, 2004. — 82 с.
Коломийцева О.Е. Оптимизация профессионально-прикладной физической подготовки студентов средних гуманитарных заведений: Дис...канд. наук з физ. восп. и спорта: 24.00.02. // Харьковская государственная академия физической культуры. — Харьков, 2006. — 202 с.
Мудрий І.Б. Аспекти професійно-прикладної фізичної підготовки студентів музичних закладів освіти // Молода спортивна наука України: Електронний збірник наукових праць з галузі фізичної культури та спорту. — Львів, 2007. — Вип. № 11. — Т.1.
Ткачев Ф.Т. Физическая культура в трудовом процессе. К.: Здоров`я, 1977. — 93 с.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).