Фізичне виховання дітей зі сколізом на етапі мотивованої базової підготовки їх у школі-інтернаті

Authors

  • Ю. С. Клименко Слов’янський державний педагогічний університет

Keywords:

діти зі сколіозом, фізична реабілітація, поетапно структурований підхід

Abstract

Стаття присвячена пошуку найбільш ефективних форм організації процесу фізичної реабілітації дітей зі сколіозом у період їх навчання і лікування в санаторній школі-інтернаті.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Бражник К.В. Місце фізичної реабілітації у системі роботи спеціалізованих центрів // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту: наукова монографія за ред. проф. Єрмакова С.С. — Харків: ХДАДМ (ХХПІ), 2006. — № 5. — С. 12—14.

Галіздра А.А. Взаємозв’язок функціональних порушень постави і фізичної підготовленості школярів // Теорія та методика фізичного виховання. — Харків: ОВС, 2005. — № 2(18). — С. 25—27.

Григоренко В.Г. Теория дифференциально-интегральных оптимумов педагогических факторов в физической реабилитации человека. — М: Фонд социальных изобретений России, 1993. — 182 с.

Кашуба В.А. Биомеханика осанки: монография. — К.: Олимпийская литература, 2003. — 280 с.

Клименко Ю.С., Пристинський В.М., Пристинська Т.М. Комплексна реабілітація в корекції фізичного і психічного розвитку школярів з деформаціями хребта, які навчаються в умовах санаторної школи-інтернату // Актуальні проблеми фізичного виховання і спорту: Матеріали наук. конф. /Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Харків: «ОВС», 2005. — С. 55—57.

Челноков В.А., Семенов А.Н. Оздоровительная физическая культура в профилактике и коррекции нарушений осанки и сколиоза у детей младшего школьного возраста, проживающих в экологически

неблагоприятных условиях // Физкультура в профилактике, лечении и реабилитации: научно-практический журнал. — 2005. — № 3(12). — С. 14—20.

How to Cite

Клименко, Ю. С. (2007). Фізичне виховання дітей зі сколізом на етапі мотивованої базової підготовки їх у школі-інтернаті. Physical Education Theory and Methodology, (11), 37–40. Retrieved from https://tmfv.com.ua/journal/article/view/370