Наукові основи визначення рівня професійної підготовки тренера-викладача ДЮСШ до формування фізичної культури учнів
Abstract
Наукові основи визначення рівня професійної підготовки тренера-викладача ДЮСШ до формування фізичної культури учнівDownloads
Download data is not yet available.
References
Ведмеденко Б.Ф. Виховання інтересу: теорія, експеримент, методика занять: Монографія. — Чернівці: Прут, 2002. — 467 с.
Ведмеденко Б.Ф. Теорія і методика виховання інтересу в учнів до занять фізичною культурою // Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук. у 2 частинах. Дисертація. — Київ,
— 511 с.
Жукотинський К.К. Педагогічні цінності орієнтації здорового способу життя молоді: Метод. посібник / За ред. Б.Ф. Ведмеденка. — Чернівці: Прут, 2005. — 181 с.
Жукотинський К.К. Вільна боротьба: теорія, історія, методика занять: Навч. посібник. — Чернівці: Прут, 2003. — 287 с.
Downloads
Published
2006-06-27
How to Cite
Жукотинський, К. К. (2006). Наукові основи визначення рівня професійної підготовки тренера-викладача ДЮСШ до формування фізичної культури учнів. Physical Education Theory and Methodology, (3), 24–28. Retrieved from https://tmfv.com.ua/journal/article/view/221
Issue
Section
Fundamentals of Sports Training
License
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).