Взаємозв’язок результативності баскетболісток високого класу з індивідуальними біологічними ритмами

Authors

  • Ж. Л. Козіна Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
  • Г. Кравцова Харківська державна академія фізичної культури
  • О. О. Кравчук Харківська державна академія фізичної культури

Abstract

Взаємозв’язок результативності баскетболісток високого класу з індивідуальними біологічними ритмами

Downloads

Download data is not yet available.

References

Агаджанян Н.А., Башкиров А.А., Власова И.Г. О физиологических механизмах биологических ритмов. «Успехи физиол. наук». —1987. — Т. 18. — № 4.

Баскетбол. Учебник для институтов физической культуры. Под редакцией Портнова Ю.М. — М., 1997.

Биологические ритмы / Под ред. Ю. Ашоффа: В 2 т. — М.: Мир, 1984. — Т.1. — С. 5—406. — Т.2. — С. 5—260.

Бююль Ахим, Ефель Петер. SPSS: искусство обработки информации. Анализ статистических данных и восстановление скрытых закономерностей: Пер. с нем. /Ахим Бююль, Петер Цефель — СП.: ООО «ДиаСофтЮП», 2001. — 608 с.

Вернадский В.И. Живое вещество. — М.: Наука, 1978. — 358 с.

Макаров В.И. Три ритма // «Наука и жизнь». — 1986. — № 1.

Матвеев Л.П. Сравнительный анализ динамики спортивных результатов и тренировочных нагрузок как метод исследования в обла сти спортивной тренировки // «Теор. и практ. физич. культ.». — Т. XXII. — 1959. — № 5.

Холодов Ю.А. Магнитобиология. — М.: БОЭ, 1974. — Т. 15. — 1974.

Rivkees S.A. Developing circadian rhythmicity in infants // Pediatrics. — 2003. — Vol. 112. — No. 2. — P. 73—81.

Touitou Y. Introduction aux rythmes biologiques dans le domaine de la sante // Pathol. Biol. — 1996. — Vol. 44. — No. 6. — P. 79—86.

Published

2014-10-26

How to Cite

Козіна, Ж. Л., Кравцова, Г., & Кравчук, О. О. (2014). Взаємозв’язок результативності баскетболісток високого класу з індивідуальними біологічними ритмами. Physical Education Theory and Methodology, (4), 23–28. Retrieved from https://tmfv.com.ua/journal/article/view/145

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 > >>