State of Professional Preparation of Future Physical Training Teachers to Teach Swimming at Children’s Holiday Camps
Abstract
The paper reviews the state of professional preparation of future physical education teachers relying on the comparison of the fundamental documents that shape the professional competence of a swimming instrucror at children’s holiday camps.
The author analyzes and compares the compliance of the educational-qualification standard in the physical education speciality with the requirements of the swimming instructor’s professional duties at children’s holiday camps. The paper compares the compliance of the swimming curricula of the School of Physical Education of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University with the educational-qualification standard in the physical education speciality and the requirements of the swimming instructor’s professional duties at children’s holiday camps.
Downloads
References
/References
Derzhavnyy osvitn’o-kvalifikatsiynyy standart spetsial’nosti fizychne vykhovannya. Dodatok V. Systema blokiv zmistovnykh moduliv.
Ovcharuk, O.V. (2004). Kompetentnisnyy pidkhid u suchasniy osviti: svitovyy dosvid ta ukrayins’ki perspektyvy: Biblioteka z osvitn’oyi polityky. K.: «K.I.S.», 112.
Krutova, H.Yu. (2014). Pedahohichni umovy profesiynoyi pidhotovky vchytelya fizychnoyi kul’tury Chernihivs’kyy natsional’nyy pedahohichnyy universytet imeni T. H. Shevchenka visnyk chernihivs’koho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu. Vypusk 81.
Lyashenko, A.M., & Klimakova, S.M. (2012). Prohrama z teoriyi i metodyky vykladannya Plavannya I kurs, za vymohamy kredytno-modul’noyi systemy. Navchal’ni rozrobky dlya studentiv I kursu fakul’tetu fizychnoyi kul’tury. Kharkiv: KhNPU, 17.
Lyashenko, A.M., & Klimakova, S.M. (2012). Prohrama z teoriyi i metodyky vykladannya Plavannya I kurs (tabirnyy zbir), za vymohamy kredytno-modul’noyi systemy. Navchal’ni rozrobky dlya studentiv I kursu fakul’tetu fizychnoyi kul’tury. Kharkiv: KhNPU, 14.
Lyashenko, A.M., & Dyelova, I.O. (2012). Prohrama z teoriyi i metodyky vykladannya Plavannya II kurs, za vymohamy kredytno-modul’noyi systemy. Navchal’ni rozrobky dlya studentiv I kursu fakul’tetu fizychnoyi kul’tury. Kharkiv: KhNPU, 16.
Lyashenko, A.M., & Dyelova, I.O. (2012). Prohrama z teoriyi i metodyky vykladannya Plavannya II kurs (tabirnyy zbir), za vymohamy kredytno-modul’noyi systemy. Navchal’ni rozrobky dlya studentiv I kursu fakul’tetu fizychnoyi kul’tury. Kharkiv: KhNPU, 15.
Lyashenko, A.M. (2012).Prohrama z teoriyi i metodyky vykladannya Plavannya III kurs, za vymohamy kredytno-modul’noyi systemy. Navchal’ni rozrobky dlya studentiv I kursu fakul’tetu fizychnoyi kul’tury. Kharkiv: KhNPU, 18.
Osadchyy ,V. V. (2014). Suchasni vymohy do profesiynoyi pidhotovky maybutnikh uchyteliv (Melitopol’s’kyy derzhavnyy pedahohichnyy universytet imeni Bohdana Khmel’nyts’koho) http://vuzlib.com/content/view/354/84 data vidviduvannya 4.12.2014.
Posadova instruktsiya instruktora z plavannya v ozdorovchykh taborakh. [elektronnyy resurs] http://studopedia.ru/3_49717_obyazannosti-personala-detskogo-ozdorovitelnogo-lagerya-po-organizatsii-fizkulturno-ozdorovitelnoy-raboti-s-detmi.html (data zvernennya: 15.10.2014)
Sushchenko, L.P. (2003). Teoretyko-metodychni zasady profesiynoyi pidhotovky maybutnikh fakhivtsiv fizychnoho vykhovannya ta sportu u vyshchykh navchal’nykh zakladakh: avtoref. dys… na zdobuttya nauk. stupenya doktora ped. nauk. spets. 13.00.04 «Teoriya i metodyka profesiynoyi osvity». K., 2003, 45.
Shkrebtiy, Yu.M. (2005). Pro vrehulyuvannya systemy fizychnoyi kul’tury i sportu v Ukrayini. Realizatsiya zdorovoho sposobu zhyttya — suchasni pidkhody. Drohobych: KOLO, 13-26.
Kamayev, O. I., & Andriyenko, H. M. (2003). Suchasni vymohy i shlyakhy udoskonalennya protsesu pidhotovky fakhivtsiv iz fizychnoho vykhovannya ta sportu. Teoria ta metodika fizicnogo vihovanna [Theory and methods of the physical education], (1), 2-3. Rezhym dostupu: http://www.tmfv.com.ua/journal/article/view/81
Halizdra, A. A. (2004).Kharakterystyka faktoriv, shcho vplyvayut’ na zdorov»ya studentiv vyshchykh navchal’nykh zakladiv. Teoria ta metodika fizicnogo vihovanna [Theory and methods of the physical education], (3), 41-43. Rezhym dostupu: http://www.tmfv.com.ua/journal/article/view/138
Державний освітньо-кваліфікаційний стандарт спеціальності фізичне виховання. Додаток В. Система блоків змістовних модулів.
Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики/ Під заг. ред. О.В.Овчарук. — К.: «К.І.С.», 2004. — 112 с.
Крутова Г.Ю. Педагогічні умови професійної підготовки вчителя фізичної культури // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Випуск 81. — 2013.
Ляшенко А.М., Клімакова С.М. Програма з теорії і методики викладання плавання І курс, за вимогами кредитно-модульної системи. /Навчальні розробки для студентів І курсу факультету фізичної культури/ - Харків: ХНПУ, 2012. — 17 с.
Ляшенко А.М., Клімакова С.М. Програма з теорії і методики викладання плавання І курс (табірний збір), за вимогами кредитно-модульної системи. Навчальні розробки для студентів І курсу факультету фізичної культури. — Харків: ХНПУ, 2012. — 14 с.
Ляшенко А.М., Дєлова І.О. Програма з теорії і методики викладання плавання ІІ курс, за вимогами кредитно-модульної системи. Навчальні розробки для студентів І курсу факультету фізичної культури. — Харків: ХНПУ, 2012. — 16 с.
Ляшенко А.М., Дєлова І.О. Програма з теорії і методики викладання плавання ІІ курс (табірний збір), за вимогами кредитно-модульної системи. Навчальні розробки для студентів І курсу факультету фізичної культури. — Харків: ХНПУ, 2012. — 15 с.
Ляшенко А.М. Програма з теорії і методики викладання плавання ІІІ курс, за вимогами кредитно-модульної системи. Навчальні розробки для студентів І курсу факультету фізичної культури. — Харків: ХНПУ, 2012. — 18 с.
Осадчий В. В. Сучасні вимоги до професійної підготовки майбутніх учителів (Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького) http://vuzlib.com/content/view/354/84 дата відвідування 4.12.2014.
Посадова інструкція інструктора з плавання в оздоровчих таборах. [електронний ресурс] http://studopedia.ru/3_49717_obyazannosti-personala-detskogo-ozdorovitelnogo-lagerya-po-organizatsii-fizkulturno-ozdorovitelnoy-raboti-s-detmi.html (дата звернення: 15.10.2014)
Сущенко Л.П. Теоретико-методичні засади професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту у вищих навчальних закладах: автореф. дис… на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук. спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Л.П.Сущенко. — К., 2003. — 45 с.
Шкребтій Ю.М. Про врегулювання системи фізичної культури і спорту в Україні // Реалізація здорового способу життя — сучасні підходи / За ред. М.Лук’янченка, Ю.Шкребтія, Е.Боляха, А.Матвєєва. — Дрогобич: КОЛО, 2005. — С. 13-26.
Камаєв О. І. Сучасні вимоги і шляхи удосконалення процесу підготовки фахівців із фізичного виховання та спорту / О. І. Камаєв, Г. М. Андрієнко // Теорія та методика фізичного виховання. — 2003. — № 1. — С. 2—3. — Режим доступу: http://www.tmfv.com.ua/journal/article/view/81
Галіздра А. А. Характеристика факторів, що впливають на здоров’я студентів вищих навчальних закладів / А. А. Галіздра // Теорія та методика фізичного виховання. — 2004. — № 3. — С. 41—43. — Режим доступу: http://www.tmfv.com.ua/journal/article/view/138

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).