Features of programming of development of force for the girls of junior classes

  • О. М. Худолій Kharkov national pedagogical university of the name Г.С. Skovoroda
  • О. В. Іващенко Kharkov national pedagogical university of the name Г.С. Skovoroda
  • А. А. Тітаренко Kharkov national pedagogical university of the name Г.С. Skovoroda
Keywords: programming, force, junior classes, girls

Abstract

Aim of work — to work out technology of programming of developing power flairs for the schoolchildren of junior classes. 

Research methods. Analysis and generalization of data of scientifically-methodical and special literature, scientific methods of theoretical level, such, as an analogy, analysis, synthesis, abstracting, induction, and also scientific methods of empiric level: supervision, testing, experiment. 

Research results. The results of the before executed researches allowed to work out the program of development of force on the basis of account of training effects of the power loading. It is set that the use of the first variant of the combined method gives an opportunity to get positive results in power preparedness of schoolchildren of 2—4 classes through 3-9 employments; the second variant of the combined method substantially influences on the dynamics of force of local group of muscles. The use of movable games gives an opportunity at high emotional level to develop power flairs of schoolchildren.

Programming of developing power flairs, uses of the programs statistically for certain influences on the increase of relative and speed force for the girls of 2-4 classes (р<0,001).

Downloads

Download data is not yet available.

References

Андрєєва О.В. Програмування фізкультурно-оздоровчих занять дівчат 12—13 років: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / О.В. Андрєєва ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Бондарчук А.П. Периодизация спортивной тренировки / А.П. Бондарчук. — Киев: Олимпийская литература, 2005. — 303 с.

Верхошанский Ю.В. Основы специальной силовой подготовки в спорте / Ю.В. Верхошанский. — М.: Физкультура и спорт, 1977. — 215 с.

Верхошанский Ю.В. Основы специальной физической подготовки спортсменов / Ю.В. Верхошанский. — М.: Физкультура и спорт, 1988. — 331 с.

Верхошанский Ю.В. Программирование и организация тренировочного процесса / Верхошанокий Ю.В. . — М.: Физкультура и спорт, 1985. — 176 с.

Верхошанский Ю.В. Программирование и организация тренировочного процесса / Ю.В. Верхлшанский. — М.: Физкультура и спорт, 1985. — 176 с.

Вовченко І.І. Програмування занять з оздоровчої ходьби для дітей молодшого шкільного віку з різним рівнем фізичного стану: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / І.І. Вовченко ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2003. — 16 с.

Войнар Ю., Бойченко С.Д., Барташ В.А. Теория спорта — методология программирования. — Мн.: Харвест, 2001. — 320 с.

Гавердовский Ю.К. Программированное обучение при физической подготовке по круговому методу тренировки / Гавердовский Ю.К., Лисицкий В.Н. // Теория и практика физ. культуры. — 1981. — N 8. — С. 18—19.

Гаврилюк А. Порівняльний аналіз індивідуальних рівнів фізичної підготовленості молодших школярів м. Луцька // Молода спортивна наука України: Зб. наук. праць з галузі фізичної культури та спорту: У 4-х т. — Львів: НВФ «Українські технології», 2006. — Т. 1. — С. 54—59.

Голубев В.П. Программированное обучение в теории и практике физического воспитания студентов / Голубев В.П. // Теория и практика физ. культуры. — 1969. — N 6. — С. 50—52.

Гужаловский А.А. Проблема критических периодов онтогенеза в её значении для теории и практики физического воспитания // Очерки по теории физической культуры. — М: Физкультура и спорт, 1984. — С. 211—224.

Єрмаков С.С. Біомеханічні моделі ударних рухів у спортивних іграх у контексті вдосконалення технічної підготовки спортсменів / Єрмаков С.С. // Теорія та методика фізичного виховання. — Харків: ОВС, 2010. — № 4. — С. 11—18.

Иващенко Л.Я. Программирование занятий оздоровительной направленности / Иващенко Л.Я. // Теория и практика физ. культуры. — 1990. — N 1. — С. 31—34.

Иващенко О.В. Моделирование тренировочных нагрузок на начальном этапе обучения юных гимнасток / Иващенко О.В., Худолей О.Н., Фоменко В.Х.. — Харьков: ХГПИ, 1983. — 21 с.

Иващенко О.В. Нормативные показатели тре­нировочных нагрузок на начальном этапе подготовки юных гимнасток 6—8 лет: Автореф. дис. ... канд. пед. наук. 13.00.04 / Иващенко О.В. — М.: НИИ физиологии детей и подростков, 1988. — 17 с.

Ильин П.Е. Психомоторная организация человека: Учебник для вузов. — СПб.: Питер, 2003. — 384 с.

Коханович Казімеж. Теоретико-методичні основи комплексного контролю в системі підготовки юних гімнастів: Автореф. дис. … д-ра наук з фіз.. вихов. і спорту: 24.00.01 /Коханович Казімеж. — Київ, 1999. — 44 с.

Лапутин А.Н. Обучение спортивным движениям / А.Н. Лапутин. — К.: Здоров’я, 1986. — 216 с.

Малиновский С.В. Применение систем программированного обучения в спорте / Малиновский С.В. // Теория и практика физ. культуры. — 1972. — N 3. — С. 48—52.

Марченко С.І. Моделювання розвитку швидкості у школярів 2—4 класів засобами рухливих ігор // Теорія та методика фізичного виховання. — Харків: ОВС, 2009. — № 10. — С. 10—15.

Москаленко Н.В. Інноваційні технології у фізичному вихованні школярів: навч. посібник [для студ. вищ. навч. закладів]. — Дніпропетровськ: Інновація, 2011. — 238 с.

Набатникова М.Я. О критериях оптимальности в подготовке юных спортсменов / Набатникова М.Я. // Особенности построения тренировки юных спортсменов. — М.: 1983. — С. 17—27.

Набатникова М.Я. Основы управления подготовкой юных спортсменов / Набатникова М.Я. — М.: Физкультура и спорт, 1982. — 266 с.

Навроцький Е.М. Програмування засобів і методів фізичного виховання юнаків 16—17 років, які проживають на території радіаційного забруднення: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Е.М. Навроцький ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2000. — 21 с.

Петров П. К. Система подготовки будущих специалистов физической культуры в условиях информатизации образования // Автореферат диссертации на соискание ученой степени доктора педагогических наук (13.00.01 — Общая педагогика, история педагогики и образования; 13.00.04 — Теория и методика физического воспитания, спортивной тренировки, оздоровительной и адаптивной физической культуры ). — Ижевск – 2004. — 44 c.

Петров П.К. Информационные технологии в физической культуре и спорте / Петров П.К. // Учебник для студентов. — 3-изд. — М.: Издательский центр «Академия», 2013. — 288 с

Петров П.К. Основы программированного обучения в физическом воспитании / Петров П.К.// Учебное пособие. — Устинов, 1987. — 106 с.

Петровский В.В. Режимы тренировочных нагрузок как фактор управления в спортивной тренировке / Петровский В.В. // Режимы тренировочных нагрузок. — Киев: КГИФК, 1982. — С. 4—5.

Платонов В.Н. Система подготовки спортсменов в олимпийском спорте. Общая теория и ее практические приложения / Платонов В.Н. — К.: Олимпийская литература, 2004. — 808 с.

Проходовський Р.Я. Структура фізичної підготовленості і розвиток фізичних якостей, які визначають рівень спортивних результатів юних волейболістів: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.01 / Р.Я. Проходовський ; Держ. НДІ фіз. культури і спорту. — К., 2002. — 16 с.

Сахновський К.П. Теоретико-методичні основи системи багаторічної спортивної підготовки: Автореферат дис. доктора наук з фіз. вихов. і спорту: 24.00.01 «Олімпійський і професійний спорт» / Сахновський К.П. — К.: 1997. — 48 с.

Сембрат С., Погребний В. Вікова спрямованість виборчого і комплексного планування педагогічних дій при удосконаленні фізичних здібностей дітей молодшого шкільного віку // Молода спортивна наука України: Зб. наук. праць з галузі фізичної культури та спорту: У 4-х т. — Львів: НВФ «Українські технології», 2006. — Т. 1. — С. 29-34.

Семененко В.П. Программирование занятий фитнесом в процессе физического воспитания детей среднего школьного возраста / В.П. Семененко, В.В. Билецкая // Актуальные проблемы теории и методики физической культуры, спорта и туризма: IV Международная научно-практическая конференция молодых ученых, 21 апреля 2011 г. — Минск: БГУФК, 2011. — С. 142—145.

Скалій Тетяна. Нові підходи до оцінки розвитку координаційних здібностей школярів 7—17 років // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту: Зб. наук. праць / за ред. проф.Єрмакова С.С. — Харків, 2006. — № 4. — С. 172—176.

Суслов Ф.П. О программировании и организации тренировочного процесса / Суслов Ф.П. // Теория и практика физ. культуры. — 1986. — N 1. — С. 56—57.

Тітаренко А.А. Особливості розвитку рухових здібностей у дівчаток молодшого шкільного віку / Тітаренко А.А. // Теорія та методика фізичного виховання. — Х.: ОВС, 2010. — № 9. — С. 3—12.

Фомин Н.А. На пути к спортивному мастерству / Фомин Н.А., Филин В.П. — М.: Физкультура и спорт, 1986. — 160 с.

Хмельницька І.В. Комп’ютерні системи контролю моторики школярів 7—10 років з вадами слуху в програмуванні фізкультурних занять: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання та спорту: 24.00.02 / І.В. Хмельницька ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2006. — 21 с.

Холодов Ж.К. Актуальные вопросы алгоритмизации и программирования обучения / Холодов Ж.К., Хломенок П.Н. // Теория и практика физ. культуры. — 1979. — N 9. — С. 51—53.

Худолей О.Н. Закономерности формирования двигательных навыков у юных гимнастов / Худолей О.Н. // Наука в олимпийском спорте. — Киев: 2012. — № 1. — С. 36—46.

Худолей О.Н. Методика подготовки юных гимнастов: Учебное пособие / Худолей О.Н., Шлемин А.М. — Харьков: КГПИ, ХГПИ, 1988. — 122 с.

Худолей О.Н. Моделирование процесса подготовки юных гимнастов. — Харьков: ОВС, 2005. — 336 с.

Худолій О.М. Основи методики викладання гімнастики: Навчальний посібник. — Вид. 4. — Харків:ОВС, 2008. — 464 с.

Худолій О.М. Особливості розвитку швидкісної сили у школярів молодших класів / О. М. Худолій, О. В. Іващенко, Д. Т. Мірошниченко // Теорія та методика фізичного виховання. — Х.: ОВС, 2012. — № 10. — С. 3—8. Режим доступу: http://www.tmfv.com.ua/journal/article/view/825.

Худолій О.М. Теоретичні основи планування навчальної роботи з фізичної культури в школі / Худолій О.М., Забора А.В.// Теорія і практика фізичного виховання. — Харків: ОВС, 2001. — № 1.— С. 3—12. Режим доступу: http://www.tmfv.com.ua/journal/article/view/1

Худолій О.М., Закономірності розвитку силових здібностей у фізичному вихованні і спорті. Повідомлення І / Худолій О.М.// Теорія та методика фізичного виховання. — Х.: ОВС, 2011. — № 1. — С. 19—34 Режим доступу: http://tmfv.com.ua/journal/issue/view/75

Худолій О.М., Закономірності розвитку силових здібностей у фізичному вихованні і спорті. Повідомлення І / Худолій О.М.// Теорія та методика фізичного виховання. — Х.: ОВС, 2011. — № 2. — С. 19—34 Режим доступу: http://tmfv.com.ua/journal/issue/view/75

Худолій О.М., Особливості методики розвитку сили у дівчаток молодшого шкільного віку / Худолій О.М., Тітаренко А.А. // Теорія та методика фізичного виховання. — Х.: ОВС, 2012. — № 2. — С. 3—18, 35—40. Режим доступу: http://tmfv.com.ua/journal/article/view/767.

Худолій О.М., Особливості розвитку рухових здібностей у хлопчиків молодшого шкільного віку / Худолій О.М., Тітаренко А.А. // Теорія та методика фізичного виховання. — Х.: ОВС, 2010. — № 8. — С. 3—12. Режим доступу: http://tmfv.com.ua/journal/issue/view/70

Шлемин А.М. Исследование эффективности программированного обучения при освоении теоретического раздела курса гимнастики / Шлемин А.М., Петров П.К. // Теория и практика физ. культуры. — 1979. — N 3. — С. 37—39.

Atkinson J. Developing community use of your school. Sport and lesure. 1992, vol.32(6), pp. 26-27.

Balke B., Wаre R.W. An experimental study of «physical fitness» of air force personnel. Armed Forces Medical Journal. 1999, vol.10, pp. 675-688.

Seeley Rod R., Balz T.D., Stibbe G. Essentials of anatomy and physiology. Movement, games and sport in the school program. Sports pedagogy, 2003, vol.27(1), pp. 4—9.

Citations

Comparative characteristics of functional coordination and force readiness boys 8—9 grades
Іващенко О. В., Пашкевич С. А. & Крінін Ю. В. (2014) Teorìâ ta Metodika Fìzičnogo Vihovannâ
Crossref

Features of programming of development of force for the girls of junior classes
Худолій О. М., Іващенко О. В. & Тітаренко А. А. (2013) Teorìâ ta Metodika Fìzičnogo Vihovannâ
Crossref

Impact indicators functional, power and coordination of preparedness to the level of training exercise pupils of secondary school age
Партола Т. І. (2014) Teorìâ ta Metodika Fìzičnogo Vihovannâ
Crossref

Characteristics of motor abilities of middle class
Смірнова О. В. (2014) Teorìâ ta Metodika Fìzičnogo Vihovannâ
Crossref

Published
2013-03-30
How to Cite
Худолій, О., Іващенко, О., & Тітаренко, А. (2013). Features of programming of development of force for the girls of junior classes. Teorìâ Ta Metodika Fìzičnogo Vihovannâ, (1), 3-15. https://doi.org/10.17309/tmfv.2013.1.1004