2024-03-29T08:05:49Z
https://tmfv.com.ua/journal/oai
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/226
2014-11-26T22:14:24Z
journal:PHEVPG
driver
"060627 2006 eng "
1993-7997
1993-7989
dc
Формування творчої активності студентів вищих технічних навчальних закладів у спорті та дозвіллєвій діяльності
Недзвецька, О. В.
Формування творчої активності студентів вищих технічних навчальних закладів у спорті та дозвіллєвій діяльності
LLC "OVS"
2006-03-27 00:00:00
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/226
Physical Education Theory and Methodology; No. 3 (2006): Теорія та методика фізичного виховання
ukr
Copyright (c) 2006
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/227
2014-11-26T22:14:24Z
journal:PHEVPG
driver
"060627 2006 eng "
1993-7997
1993-7989
dc
Оптимізація міжособистісних відносин студенток засобами спільної фізкультурно-спортивної діяльності
Іваненко, Т. В.
Врахування мотивації, потреб, цілей, психологічної готовності студенток до групових занять ритмічною гімнастикою сприяє оптимізації міжособистісних зв’язків. Викладач повинен застосовувати необхідні педагогічні та психологічні прийоми при навчанні, які сприяють вдосконаленню навчального процесу.
LLC "OVS"
2006-03-27 00:00:00
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/227
Physical Education Theory and Methodology; No. 3 (2006): Теорія та методика фізичного виховання
ukr
Copyright (c) 2006
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/254
2014-11-26T22:14:12Z
journal:PHEVPG
driver
"061028 2006 eng "
1993-7997
1993-7989
dc
Духовний потенціал фізичної культури
Андріанов, В. Є.
Макаренко, Н. Г.
Стаття присвячена фізкультурно-філософським проблемам, де розкривається багатогранність зв’язків, які побудовані на обмежених та субобмежених рівнях.
Це передусім всього внутрішнє виховання через рухову діяльність у природних умовах, історико-філософському та культурологічному контекстах
LLC "OVS"
2006-05-28 00:00:00
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/254
Physical Education Theory and Methodology; No. 5 (2006): Теорія та методика фізичного виховання
ukr
Copyright (c) 2006
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/286
2014-11-26T22:13:42Z
journal:PHEVPG
driver
1993-7997
1993-7989
dc
Особисті потреби людини і попит суспільства у фізкультурній діяльності
Марчик, В. І.
Державна система фізичної культури і спорту може надбати високого статуту і стати дійсно функціональною, коли набудуть чинності такі соціальні умови, за якими вирішення життєвоважливих проблем з використанням засобів фізичної культури стане достовірним.
LLC "OVS"
2007-03-30 00:00:00
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/286
Physical Education Theory and Methodology; No. 3 (2007): Теорія та методика фізичного виховання
ukr
Copyright (c) 2007
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/287
2014-11-27T15:23:39Z
journal:PHEVPG
driver
1993-7997
1993-7989
dc
Формування в юнацтва моральних понять і переконань на заняттях фізичного виховання
Погребняк, О. А.
Шумська, С. І.
Проблема формування у юнацтва моральних понять і переконань в умовах нашого все більш прагматичного суспільства є дуже актуальною. Автори статті указує на можливість прищеплення у молоді моральних принципів під час цілеспрямованої спортивно-виховної роботи з нею.
LLC "OVS"
2007-03-30 00:00:00
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/287
Physical Education Theory and Methodology; No. 3 (2007): Теорія та методика фізичного виховання
ukr
Copyright (c) 2007
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/288
2014-11-26T22:13:42Z
journal:PHEVPG
driver
1993-7997
1993-7989
dc
Вікові особливості тотальних та парціальних розмірів тіла у міських підлітків
Сарафинюк, Л. А.
Кириченко, І. М.
Серебреннікова, О. А.
Кириченко, Ю. В.
У статті встановлена динаміка змін тотальних та парціальних розмірів тіла у здорових міських підлітків подільського регіону України та вивченні гендерні відмінності основних антропометричних характеристик у осіб підліткового віку
LLC "OVS"
2007-03-30 00:00:00
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/288
Physical Education Theory and Methodology; No. 3 (2007): Теорія та методика фізичного виховання
ukr
Copyright (c) 2007
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/314
2014-11-26T22:13:29Z
journal:PHEVPG
driver
1993-7997
1993-7989
dc
Методики поєднання фізичного та інтелектуального розвитку дитини
Козіна, Ж. Л.
Єрмакова, Т. С.
Лахно, О. Г.
Мосійчук, Ю.
Були визначені народні корні та методологічні основи необхідності єдиного інтелектуального, психічного та фізичного розвитку дитини. Із сучасних педагогічних розробок яскраво ця ідея виражена в методиках «Маленькі чарівники» і «Чудо природи», що дозволяють займатися фізкультурою з дітьми, починаючи з народження. У результаті застосування методів художнього та технічного моделювання був розроблений проект дитячого майданчика «Ойкумена». Розроблений проект дитячого ігрового майданчика є сучасним і перспективним і може бути впроваджений в широке застосування
LLC "OVS"
2007-05-30 00:00:00
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/314
Physical Education Theory and Methodology; No. 5 (2007): Теорія та методика фізичного виховання
ukr
Copyright (c) 2007
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/410
2014-11-26T22:11:17Z
journal:PHEVPG
driver
1993-7997
1993-7989
dc
Медичні аспекти організації фізкультурно-спортивного руху серед учнівської молоді
Калиниченко, І. О.
Проведено аналіз фізкультурно-оздоровчої роботи серед дітей, підлітків, молоді. Показано, що низьким є показник залучення учнівської молоді до занять у дитячо-юнацьких спортивних школах (13,8%) та шкільних спортивних секціях (23,57%)
LLC "OVS"
2008-03-11 00:00:00
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/410
Physical Education Theory and Methodology; No. 3 (2008): Теорія та методика фізичного виховання
ukr
Copyright (c) 2008
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/497
2014-11-26T22:08:38Z
journal:PHEVPG
driver
1993-7997
1993-7989
dc
Шляхи удосконалення спеціальної фізичної підготовки курсантів
Забора, А. В.
Розглядаються шляхи підвищення ефективності удосконалення спеціальної фізичної підготовленості курсантів на основі врахування їх швидкісно-силових здібностей
LLC "OVS"
2009-02-14 00:00:00
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/497
Physical Education Theory and Methodology; No. 2 (2009): Теорія та методика фізичного виховання
ukr
Copyright (c) 2009
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/498
2014-11-26T22:08:38Z
journal:PHEVPG
driver
1993-7997
1993-7989
dc
Самостійна робота як шлях мінімізації аудиторних занять з фізичного виховання у вищому навчальному закладі
Огнистий, А. В.
Бірюкова, О. В.
У публікації зроблена спроба розкрити шляхи оптимізації навчального курсу «фізичне виховання» через мінімізацію аудиторних занять. Розглядаються варіанти впровадження самостійної роботи студентів, оцінка спортивної діяльності в умовах кредитно-трансферної системи організації навчального процесу, розподіл навчального навантаження.
LLC "OVS"
2009-02-14 00:00:00
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/498
Physical Education Theory and Methodology; No. 2 (2009): Теорія та методика фізичного виховання
ukr
Copyright (c) 2009
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/499
2014-11-27T14:43:36Z
journal:PHEVPG
driver
1993-7997
1993-7989
dc
Застосування комп’ютерних засобів у системі формування здорового способу життя студентів
Раєвський, Р. Т.
Смолякова, І. Д.
У статті наведена концепція ефективного формування здорового способу життя в процесі фізичного виховання з використанням комп’ютерних засобів.
LLC "OVS"
2009-02-14 00:00:00
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/499
Physical Education Theory and Methodology; No. 2 (2009): Теорія та методика фізичного виховання
ukr
Copyright (c) 2009
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/500
2014-11-26T22:08:38Z
journal:PHEVPG
driver
1993-7997
1993-7989
dc
Чинники формування у студентської молоді стійких мотивів та звички до систематичних занять фізичним вихованням
Мосійчук, Л. В.
Дзюбановський, А. Б.
Мельникович, Б. І.
У статті авторами зроблено спробу теоретично обгрунтувати вирішення проблеми формування у струдентів вищих навчальних закладів стійкої мотивації та звички до систематичних занять фізичним вихованням.
LLC "OVS"
2009-02-14 00:00:00
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/500
Physical Education Theory and Methodology; No. 2 (2009): Теорія та методика фізичного виховання
ukr
Copyright (c) 2009
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/731
2014-11-26T22:04:28Z
journal:PHEVPG
driver
1993-7997
1993-7989
dc
Взаємозв’язок фізичного розвитку студентів з розумовим
Курінна, В. В.
Токар, С. І.
У статті розглянуто вплив занять з фізичного виховання на розумову та психоемоційну стійкість студентів технологічного вищого навчального закладу. Проведено порівняльний аналіз розумової працездатності студентів, які займаються в секціях плавання та аквааеробіки за допомогою коректурної проби Анфімова.
LLC "OVS"
2011-08-25 00:00:00
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/731
Physical Education Theory and Methodology; No. 8 (2011): Теорія та методика фізичного виховання
ukr
Copyright (c) 2011
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/748
2014-11-26T22:04:11Z
journal:PHEVPG
driver
1993-7997
1993-7989
dc
Структура комплексної підготовленості як основа системи підготовки баскетболістів гуманітарних вищих навчальних закладів
Козіна, Ж. Л.
Чернухіна, Т. С.
Визначено особливості структури комплексної підготовленості та розробити основні положення системи підготовки гравців баскетбольних команд гуманітарних вищих навчальних закладів. Проаналізовано 10 літературних джерел та розроблено методику, що має на увазі опору на командну й індивідуальну факторну структуру підготовленості спортсменів і дані кластерного аналізу щодо подібності і розходження гравців; розробку і застосування методів для активізації образного сприйняття елементів техніки і тактики баскетболу на основі сучасних інформаційних технологій; комплексний розвиток швидкісних, швидкісно-силових якостей у сполученні з розвитком здатності диференціювати зусилля і виконувати точні рухи.
LLC "OVS"
2011-10-25 00:00:00
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/748
Physical Education Theory and Methodology; No. 10 (2011): Теорія та методика фізичного виховання
ukr
Copyright (c) 2011
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/816
2014-12-09T07:51:04Z
journal:PHEVPG
driver
1993-7997
1993-7989
dc
Дефіцит рухової активності як фактор погіршення здоров’я, зниження розумової і фізичної працездатності студентів вузів
Хіміч, І. Ю.
У суспільстві, побудованому на гуманістичних і демократичних засадах, здоров’я людини є найвищою цінністю, найважливішим надбанням держави; воно – безперечний пріоритет, фундамент життєстійкості та процесу розвитку.
Усе це безпосередньо стосується студентської молоді. Заняття фізичним вихованням сприяють формуванню гармонійно розвинутої особистості та підготовці студентства до майбутньої професійної діяльності. Це положення відображене у наказі про затвердження заходів, спрямованих на реформування системи фізичного виховання учнів та студентської молоді у навчальних закладах України (2008), де зазначено, що в Україні ситуація щодо стану здоров’я у сучасних умовах критична.
LLC "OVS"
2012-08-26 00:00:00
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/816
Physical Education Theory and Methodology; No. 8 (2012): Теорія та методика фізичного виховання
ukr
Copyright (c) 2012
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/838
2014-11-29T20:19:42Z
journal:PHEVPG
driver
1993-7997
1993-7989
dc
The development of the dynamics endurance in children and youth (foreign innovations)
Сергієнко, Л. П.
Mykolaiv Interregional Institute of Human Development
Лишевська, В. М.
Kherson State Agricultural University
В статті узагальнено закордонний досвід щодо розвитку динамічної силової витривалості у дітей і молоді. Описана технологія виконання фізичних вправ, що можуть бути запропоновані для розвитку динамічної силової витривалості різних м’язових груп.
LLC "OVS"
2012-11-21 00:00:00
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/838
Physical Education Theory and Methodology; No. 11 (2012): Теорія та методика фізичного виховання
ukr
Copyright (c) 2012
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/844
2014-12-04T09:26:54Z
journal:PHEVPG
driver
1993-7997
1993-7989
dc
The development of the speed force in youth: pliometric training (foreign innovations)
Сергієнко, Л. П.
Лишевська, В. М.
В статті узагальнено закордонний досвід розвитку швидкісної сили у молоді, що займається фізичним вихованням і спортом. Описана методика пліометричного тренування. Розглянута технологія використання пліометричних вправ для розвитку швидкісної сили нижніх і верхніх кінцівок.
LLC "OVS"
2012-12-04 00:00:00
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/844
Physical Education Theory and Methodology; No. 12 (2012)
ukr
Copyright (c) 2012
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/1110
2017-08-25T12:11:24Z
journal:PHEVPG
driver
"150329 2015 eng "
1993-7997
1993-7989
dc
Comprehensive Assessment of Step Aerobics Exercises Effect on Women’s Physical Performance and Physical Health
Масляк, І. П.
Kharkov state academy of physical culture http://orcid.org/0000-0003-1306-0849
Мета: виявити динаміку показників фізичної працездатності та фізичного здоров’я жінок молодого та середнього віку під впливом вправ степ–аеробіки. Матеріал і методи. Дослідження проводилися на базі фітнесу-клубу «Зоряний» м. Харкова. У них брали участь 28 жінок 20-35 років. Використовувалися наступні методи: теоретичний аналіз науково-методичної літератури, педагогічний експеримент, методи математичної статистики, методи визначення фізичної працездатності (Гарвардський степ–тест) і фізичного здоров’я (антропометрія, пульсометрія, тонометрія, спірометрія, динамометрія). Результати: проведено оцінку рівня фізичної працездатності та фізичного здоров'я; розглянуті вікові розрізнення в показниках; визначено ступень впливу степ–аеробіки на фізичну працездатність та фізичне здоров’я жінок. Висновки: застосування вправ степ–аеробіки позитивно вплинуло на рівень фізичної працездатності та фізичного здоров’я жінок молодого та середнього віку.
LLC "OVS"
2015-03-29 00:00:00
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/1110
Physical Education Theory and Methodology; No. 1 (2015)
ukr
Copyright (c) 2015
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/1123
2017-08-25T12:11:28Z
journal:PHEVPG
driver
"150329 2015 eng "
1993-7997
1993-7989
dc
Modeling Professionally Applied Physical Training of Female Students at the School of Pre-School Education through Rhythmic Gymnastics
Кравчук, Т. М.
G.S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University
Санжарова, Н. М.
G.S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University
Голенкова, Ю. В.
G.S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University
У статті розроблено модель професійно-прикладної фізичної підготовки студенток факультету дошкільного виховання із використанням засобів художньої гімнастики. Визначено, що вправи художньої гімнастики мають оздоровчий, розвивальний, виховний та естетичний потенціали, що робить їх дієвим засобом ППФП майбутніх вихователів дитячих дошкільних закладів. Підібрано вправи художньої гімнастики, спрямовані на здійснення ППФП студенток факультету дошкільної освіти та розроблено модель цієї підготовки в період навчання у ВНЗ.
LLC "OVS"
2015-03-29 00:00:00
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/1123
Physical Education Theory and Methodology; No. 1 (2015)
ukr
Copyright (c) 2016
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/1247
2021-07-12T18:01:56Z
journal:PHEVPG
driver
"181225 2018 eng "
1993-7997
1993-7989
dc
Socio-Pedagogical Prerequisites for Fitness-Industry Funсtioning in Belarus
Sadovnikova, V. V.
Belarusian State University of Physical Culture https://orcid.org/0000-0002-0242-7089
The purpose of our questionnaire is the uncovering of prerequisites for recognizing fitness as a format of mass physical education.
Materials and methods. We questioned 100 respondents ranging in age from 20 to 60, with work experience from 1 to 40 years, more than 60% of the respondents have work experience from 5 to 20 years, and different specialization of work with population (aerobic, strength, competitive, oriental, water kinds of physical activity). The results were processed with statistical distribution-free methods (х²). When the number of testees exceeded 100 (n=100), we used the method of Kolmogorov-Smirnov under normal distribution of selection.
Results. In accordance with the demand, aerobics and strength training occupy the 1st place, 30% and 40%, respectively. At the 2nd place, we have trouble zones exercises for women, swimming and water aerobics – 30% and 28%, respectively. At the 3rd place – sports and outdoor games, stretching – 18% and 13%, respectively. The other forms received less than 8%. The forms presented were evaluated in points, all the points were summed. In general, the demand is estimated to be 1.99±1.31 points out of 12 possible, indicating the specialization in working with the population through the use of fitness technologies, based on 3-4 types of physical activity.
Conclusions. We think that the development of mass sport, sport for everybody, fitness as a means of health improvement is a prerogative of the Government via local authorities, sport organizations, institutions at this level, and, of course, the population.
In our opinion, fitness in Belarus functions independently but unsystematically, it develops unilaterally – it is self-organized in the process and in the use of fitness technologies only. The work on intentional development of and managing this form of mass physical education within the system is necessary.
LLC "OVS"
2018-12-25 00:00:00
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/1247
Physical Education Theory and Methodology; Vol. 18 No. 4 (2018)
eng
Copyright (c) 2018 V. V. Sadovnikova
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/1255
2021-07-12T18:01:51Z
journal:PHEVPG
driver
"181225 2018 eng "
1993-7997
1993-7989
dc
Pattern Recognition: Description of Functional and Motor Preparedness of Students of Higher Educational Institutions
Chernenko, S. A.
Donbas State Engineering Academy http://orcid.org/0000-0001-9375-4220
Iermakov, S. S.
Gdansk University of Physical Education and Sport http://orcid.org/0000-0002-5039-4517
Oliinyk, O. M.
Donbas State Engineering Academy http://orcid.org/0000-0002-9197-1034
Dolynnyi, Yu. O.
Donbas State Engineering Academy https://orcid.org/0000-0002-6495-6066
Мета дослідження — визначити вікові особливості функціональної і рухової підготовленості студентів вищих навчальних закладів.
Матеріали та методи. У дослідженні взяли участь чоловіки першого (n=67), другого (n=66), третього (n=62), четвертого (n=45), п'ятого (n=56) курсу. Для вирішення завдань були застосовані такі методи дослідження: аналіз наукової літератури, педагогічне спостереження, педагогічне тестування; метод індексів та медико-біологічні методи. Педагогічні методи використані для вивчення особливостей функціонального стану організму та рухових здібностей у студентів 1–5-го курсів вищих навчальних закладів; для обробки даних – дискримінантний аналіз.
Результати. Студенти 1–5 курсів статистично достовірно не відрізняються один від одного за результатами тестів № 5 «Біг 100 м», № 6 «Стрибок у довжину з місця». За результатами функціональних проб і проби Ромберга найгірші результати показують студенти третього курсу, студенти третього курсу показують найкращі результати у тесті № 7 «Згинання й розгинання рук у висі».
Висновки. Дискримінантний аналіз дозволив визначити що третій курс є найбільш проблемним періодом у фізичному вихованні студентів; дати відповідь на питання наскільки достовірно різняться студенти 1–5 курсів за рівнем рухової і функціональної підготовленості; які показники найбільш суттєво впливають на розрізнення підготовленості студентів; до якого класу належить об’єкт на основі значень дискримінантних змінних. Структурні коефіцієнти дискримінантної функції вказують, що найбільш суттєва різниця між результатами тестування студентів різних курсів спостерігається у координаційній підготовленості.
LLC "OVS"
2018-12-25 00:00:00
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/1255
Physical Education Theory and Methodology; Vol. 18 No. 4 (2018)
ukr
Copyright (c) 2018 S. Chernenko, S. S. Iermakov, O. M. Oliinyk, Yu. O. Dolynnyi
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/1273
2021-07-12T18:01:40Z
journal:PHEVPG
driver
"190925 2019 eng "
1993-7997
1993-7989
dc
Informative Indicators of Functional and Motor Fitness of Students of Higher Education Institutions
Chernenko, S.
Donbas State Engineering Academy http://orcid.org/0000-0001-9375-4220
Honcharenko, O.
State Higher Edicational Institution “Donbas State Pedagogical University” https://orcid.org/0000-0001-7101-1880
Marchenko, S.
H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University https://orcid.org/0000-0002-1013-9511
Мета дослідження — визначити інформативні показники функціональної і рухової підготовленості студентів 1–5-го курсів.
Матеріали та методи. У дослідженні взяли участь чоловіки першого (n = 67), другого (n = 66), третього (n = 62), четвертого (n = 45), п’ятого (n = 56) курсу. Для вирішення завдань були застосовані такі методи дослідження: аналіз наукової літератури, педагогічне спостереження, педагогічне тестування; метод індексів та медико-біологічні методи. Педагогічні методи використані для вивчення особливостей функціонального стану організму та рухових здібностей у студентів 1–5-го курсів вищих навчальних закладів; для обробки даних – факторний аналіз.
Результати. За індексом Руф’є студенти 1–2 курсів оцінюються як такі, що мають середній рівень працездатності серця. Студенти 3–5 курсів мають задовільний рівень працездатності серця. За показниками проб Штанге і Генчі студенти 1–5 курсів оцінюються як здорові треновані. За показниками проби Ромберга вищі результати показують студенти першого і п’ятого курсу ніж студенти другого, третього і четвертого курсів (p < 0,001; p < 0,001; p < 0,006 відповідно). Найнижчі результати у студентів третього курсу. Результати проби оцінюються як такі, що нижче норми.
Висновки. Аналіз рухової і функціональної підготовленості студентів 1–5 курсів дозволив визначити, що в їх структурі першим фактором є функціональний стан дихальної системи, другим — швидкісна силова і силова підготовленість. Найвищу інформативність мають: 1 курс – проби Штанге (0,822) та Генчі (0,741); 2 курс — проба Генчі (0,758) найнижчу індекс Руф’є (0,11); 3 курс — «Стрибок у довжину з місця» (0,741) та проба Генчі (0,723); 4 курс — проби Штанге (0,927) та Генчі (0,810); 5 курс — проба Штанге (0,799).
LLC "OVS"
2019-09-25 00:00:00
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/1273
Physical Education Theory and Methodology; Vol. 19 No. 3 (2019)
ukr
Copyright (c) 2019 S. Chernenko, O. Honcharenko, S. Marchenko
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/1274
2021-07-12T18:01:40Z
journal:PHEVPG
driver
"190925 2019 eng "
1993-7997
1993-7989
dc
Innovative Intestification of Testing of Strength Endurance in Physical Education of Students With Chronic Diseases
Koryahin, V. M.
Lviv Polytechnic National University https://orcid.org/0000-0003-1472-4846
Blavt, O. S.
National University «Lviv Polytechnic» https://orcid.org/0000-0001-5526-9339
Ponomaryov, S. V.
National University «Lviv Polytechnic» https://orcid.org/0000-0002-7953-4317
The study objective is to substantiate and implement modern information-communication technologies (ICT) means for improving the testing of strength endurance of hands and upper body of students with chronic diseases in physical education.
Materials and methods. To solve the research tasks used the methods of comparing and contrasting are used and analysis, synthesis, abstraction, formalization and technical modelling.
Results. The result of a scientific search aimed at integrating ICT into test control of strength endurance of students with chronic diseases is a device of capacitive sensor testing. The designed capacitive touch tester is based on a combination of modern nanotechnology and microprocessor systems, including smart phone’s, tablets, etc. It is a constructive solution for electronic measuring systems of spatial position of objects based on capacitive sensor devices.
Conclusions. The effectiveness of using the designed device in testing students’ of strength endurance of hands and upper body is achieved through the ease of use and compactness of the device, student-friendly testing procedure and the efficiency and reliability of control.
LLC "OVS"
2019-09-25 00:00:00
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/1274
Physical Education Theory and Methodology; Vol. 19 No. 3 (2019)
eng
Copyright (c) 2019 V. M. Koryahin, O. S. Blavt, S. V. Ponomaryov
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/1283
2021-07-12T18:01:34Z
journal:PHEVPG
driver
"191225 2019 eng "
1993-7997
1993-7989
dc
Technological Principles of Formation of Motor Competence in The Physical Education of Students With Chronic Health Conditions
Koryahin, V.
Lviv Polytechnic National University https://orcid.org/0000-0003-1472-4846
Blavt, O.
Lviv Polytechnic National University https://orcid.org/0000-0001-5526-9339
Gurtova, T.
Lviv Polytechnic National University https://orcid.org/0000-0002-7953-4317
Serbo, E.
Lviv Polytechnic National University https://orcid.org/0000-0002-9306-3208
The study objective is to determine the technological basis for the formation of motor competence of students with chronic health conditions in the process of physical education in universities.
Materials and methods. To solve the research tasks used the methods of theoretical analysis, systematization, comparison of different views on the problem under investigation, generalization of data of scientific-methodical and special literature, general-scientific methods of theoretical level: analogy, analysis, synthesis, abstraction, induction.
Results. It has been established that the quality of motor competence of students with chronic diseases is the result of an integrated organization of the educational process of physical education. It is established that information, motivational, active and reflexive competences are allocated in the structure of motor competence. As a methodological basis for the development of educational technology for the formation of motor competence of students with chronic diseases in the process of physical education during university study, the proposed technological basis of this process. They include: concretization of the ultimate goal, definition of strategic tasks, organization of actions, which involves determining the content of the pedagogical process of formation of motor competence and control and analysis of the results of this process. It is determined that the development of motor competence of students with chronic diseases in the course of physical education should result in the acquisition of a wide range of theoretical knowledge, practical skills and self-realization in the field of physical culture, aimed at improving their health and maintaining a high level of psychophysical status.
Conclusions. Formation of motor competence as a key condition for activating the qualitative psychophysical training of the future specialist involves the development and practical implementation of pedagogical technology – a well-defined algorithm of actions to ensure the effectiveness of this process.
LLC "OVS"
2019-12-25 00:00:00
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/1283
Physical Education Theory and Methodology; Vol. 19 No. 4 (2019)
eng
Copyright (c) 2019 V. Koryahin, O. Blavt, T. Gurtova, E. Serbo
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/1353
2021-07-12T18:01:25Z
journal:PHEVPG
driver
"200625 2020 eng "
1993-7997
1993-7989
dc
Social Integration of Hearing-Impaired Students by Means of Health-Enhancing and Recreational Activities
Orikhovska, Anna
National University of Ukraine on Physical Education and Sport http://orcid.org/0000-0003-4742-1585
Andrieieva, Olena
National University of Ukraine on Physical Education and Sport http://orcid.org/0000-0002-2893-1224
Kashuba, Vitaliy
National University of Ukraine on Physical Education and Sport http://orcid.org/0000-0001-6669-738X
Lazarieva, Olena
National University of Ukraine on Physical Education and Sport http://orcid.org/0000-0002-7435-2127
Lytvynenko, Yurii
National University of Ukraine on Physical Education and Sport http://orcid.org/0000-0003-1137-9952
Kirichenko, Viktoria
National University of Ukraine on Physical Education and Sport https://orcid.org/0000-0001-6094-0991
Arefyiev, Valerii
National Pedagogical Dragomanov University https://orcid.org/0000-0001-9789-9611
Khrypko, Inna
National University of Ukraine on Physical Education and Sport http://orcid.org/0000-0001-9969-5954
Purpose: To substantiate and develop a program of health-enhancing and recreational physical activity for the social integration of students with hearing impairments in a higher education institution environment.
Materials and Methods. The study involved 65 students with hearing impairments 17–18 years of age (30 males and 35 females). Theoretical analysis and generalization of special scientific and methodological literature, pedagogical experiment, anthropometric measurements of the hearing-impaired, Apanasenko’s method, methods of mathematical statistics were used.
Results. The structure and content of the program of health-enhancing and recreational physical activity for students with hearing impairments were scientifically substantiated and developed. The program takes into account the factors, principles, objectives, tasks, methods, organizational and socio-pedagogical conditions for its effective implementation in higher education institutions. The program includes a system for monitoring the results of its implementation and performance criteria. The effectiveness criteria for the health-enhancing and recreational physical activity program were identified as follows: social integration of hearing-impaired students, restoring their psycho-emotional state, and involvement of the young people in regular physical activity.
Conclusions. The results of the study confirmed the effectiveness of the developed program of health-enhancing and recreational physical activity in a higher education institution for the social integration of hearing-impaired students.
LLC "OVS"
2020-06-25 00:00:00
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/1353
Physical Education Theory and Methodology; Vol. 20 No. 2 (2020)
eng
Copyright (c) 2020 Anna Orikhovska, Olena Andrieieva, Vitaliy Kashuba, Olena Lazarieva, Yurii Lytvynenko, Viktoria Kirichenko, Valerii Arefyiev, Inna Khrypko
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/1359
2021-07-12T18:01:24Z
journal:PHEVPG
driver
"200625 2020 eng "
1993-7997
1993-7989
dc
Trans-Season Reliability of Physical Fitness Testing in Students of “Tourism” Speciality
Zanevskyy, Ihor
Lviv State University of Physical Culture named after Ivan Boberskyj http://orcid.org/0000-0002-9326-1167
Labartkava, Kostiantyn
Lviv State University of Physical Culture named after Ivan Boberskyj https://orcid.org/0000-0002-6756-990X
The study purpose was to prepare a model of the trans-season reliability of physical fitness testing on the example of “Tourism” speciality students.
Material and Methods. A total of 50 university first year bachelor’s students studying “Tourism” as a business service were involved in the physical fitness testing: 20 males with body mass 67.3±9.5 kg (M±SD) and body length 174.6±5.6 cm; and 30 females (body mass 59.6±7.3 kg, body length 163.9±5.2 cm). Monthly testing was conducted seven times from September to March using a complex test KONTREKS–2. Trans-season mean score reliability was evaluated within the intraclass correlation model.
Results. Approximately 86% of the students were found to be on the average and higher levels and only nearly 5% − on the low level. Males showed significantly better state of the physical fitness than females (16.6%, p < 0.002) with 96.3% similarity of trends in scores between males and females during the trans-season study. A great variation within these samples was noticed, too; a corresponding part in the total variation was derived as 93.6%. A strong and high level significant correlation (r > 0.80, p < 0.001) was determined between all the seven monthly test-retest trans-season trials. Significant trans-season reliability on the excellent level was found for each of two gender samples (ICC > 0.95, p < 0.001). Deviations from mean values for seven monthly tests undertaken during the study period were not significant (chi-squared = 13.939, p = 0.834).
Conclusions. A model of the trans-season reliability of physical fitness testing created on the example of the first year bachelor’s students of “Tourism” speciality showed its effectiveness and could be recommended for physical education of high school students.
LLC "OVS"
2020-06-25 00:00:00
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/1359
Physical Education Theory and Methodology; Vol. 20 No. 2 (2020)
eng
Copyright (c) 2020 Ihor Zanevskyy, Kostiantyn Labartkava
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/1360
2021-07-12T18:01:23Z
journal:PHEVPG
driver
"200625 2020 eng "
1993-7997
1993-7989
dc
Didactic Opportunities of Information-Communication Technologies in the Control of Physical Education
Koryahin, Victor
Lviv Polytechnic National University http://orcid.org/0000-0003-1472-4846
Mykytyuk, Zinovy
Lviv Polytechnic National University http://orcid.org/0000-0002-1944-2015
Blavt, Oksana
Lviv Polytechnic National University https://orcid.org/0000-0001-5526-9339
Dolnikova, Liubov
Lviv Polytechnic National University http://orcid.org/0000-0003-0719-2028
Stadnyk, Volodymyr
Lviv Polytechnic National University http://orcid.org/0000-0002-2864-4794
The study objective is to justify and implement information and communication technologies in the test control of the development level of the frequency of movements, as a manifestation of speed qualities in the process of physical education.
Materials and Methods. To solve the research tasks, the study used the methods of comparing and contrasting, analysis, synthesis, abstraction, formalization and technical modeling.
Results. An electronic device for the exercise controlling the movement frequency of the hands to evaluate speed qualities was developed for the research purpose. The device is designed on the basis of capacitive type proximity sensors. The signal received by the sensors is processed in the microcontroller unit during the test and transmitted to the personal computer via the communication interface. On a personal computer, using the developed software, they control the time of completion of the test task.
Conclusions. The developed information and communication technologies based on electronic monitoring device embodies a new approach to addressing the challenge of improving the performance of speed control in physical education by ensuring that objective and reliable test data are obtained promptly.
LLC "OVS"
2020-06-25 00:00:00
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/1360
Physical Education Theory and Methodology; Vol. 20 No. 2 (2020)
eng
Copyright (c) 2020 Victor Koryahin, Zinovy Mykytyuk, Oksana Blavt, Liubov Dolnikova, Volodymyr Stadnyk