2024-03-29T05:15:28Z
https://tmfv.com.ua/journal/oai
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/226
2014-11-26T22:14:24Z
journal:PHEVPG
driver
Формування творчої активності студентів вищих технічних навчальних закладів у спорті та дозвіллєвій діяльності
Недзвецька, О. В.
студенти
творча активність
дозвілля
спорт
Формування творчої активності студентів вищих технічних навчальних закладів у спорті та дозвіллєвій діяльності
LLC "OVS"
2006-06-27
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/226
Physical Education Theory and Methodology; No. 3 (2006): Теорія та методика фізичного виховання; 41-44
Теория и методика физического воспитания; № 3 (2006): Теорія та методика фізичного виховання; 41-44
Теорія та методика фізичного виховання; № 3 (2006): Теорія та методика фізичного виховання; 41-44
1993-7997
1993-7989
ukr
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/226/228
Copyright (c) 2006 О. В. Недзвецька
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/227
2014-11-26T22:14:24Z
journal:PHEVPG
driver
Оптимізація міжособистісних відносин студенток засобами спільної фізкультурно-спортивної діяльності
Іваненко, Т. В.
оптимізація
міжособистісне спілкування
спільна фізкультурно-спортивна діяльність
мотивація
гуманізація
соціально-педагогічна взаємодія
Врахування мотивації, потреб, цілей, психологічної готовності студенток до групових занять ритмічною гімнастикою сприяє оптимізації міжособистісних зв’язків. Викладач повинен застосовувати необхідні педагогічні та психологічні прийоми при навчанні, які сприяють вдосконаленню навчального процесу.
LLC "OVS"
2006-06-27
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/227
Physical Education Theory and Methodology; No. 3 (2006): Теорія та методика фізичного виховання; 45-48
Теория и методика физического воспитания; № 3 (2006): Теорія та методика фізичного виховання; 45-48
Теорія та методика фізичного виховання; № 3 (2006): Теорія та методика фізичного виховання; 45-48
1993-7997
1993-7989
ukr
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/227/229
Copyright (c) 2006 Т. В. Іваненко
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/254
2014-11-26T22:14:12Z
journal:PHEVPG
driver
Духовний потенціал фізичної культури
Андріанов, В. Є.
Макаренко, Н. Г.
Стаття присвячена фізкультурно-філософським проблемам, де розкривається багатогранність зв’язків, які побудовані на обмежених та субобмежених рівнях. Це передусім всього внутрішнє виховання через рухову діяльність у природних умовах, історико-філософському та культурологічному контекстах
LLC "OVS"
2006-10-28
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/254
Physical Education Theory and Methodology; No. 5 (2006): Теорія та методика фізичного виховання; 48-50
Теория и методика физического воспитания; № 5 (2006): Теорія та методика фізичного виховання; 48-50
Теорія та методика фізичного виховання; № 5 (2006): Теорія та методика фізичного виховання; 48-50
1993-7997
1993-7989
ukr
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/254/253
Copyright (c) 2006 В. Є. Андріанов, Н. Г. Макаренко
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/286
2014-11-26T22:13:42Z
journal:PHEVPG
driver
Особисті потреби людини і попит суспільства у фізкультурній діяльності
Марчик, В. І.
особисті потреби
запит суспільства
фізкультурна діяльність
Державна система фізичної культури і спорту може надбати високого статуту і стати дійсно функціональною, коли набудуть чинності такі соціальні умови, за якими вирішення життєвоважливих проблем з використанням засобів фізичної культури стане достовірним.
LLC "OVS"
2007-03-30
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/286
Physical Education Theory and Methodology; No. 3 (2007): Теорія та методика фізичного виховання; 10-12
Теория и методика физического воспитания; № 3 (2007): Теорія та методика фізичного виховання; 10-12
Теорія та методика фізичного виховання; № 3 (2007): Теорія та методика фізичного виховання; 10-12
1993-7997
1993-7989
ukr
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/286/286
Copyright (c) 2007 В. І. Марчик
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/287
2014-11-27T15:23:39Z
journal:PHEVPG
driver
Формування в юнацтва моральних понять і переконань на заняттях фізичного виховання
Погребняк, О. А.
Шумська, С. І.
моральні принципи
внутрішній світ підлітка
формування переконань
Проблема формування у юнацтва моральних понять і переконань в умовах нашого все більш прагматичного суспільства є дуже актуальною. Автори статті указує на можливість прищеплення у молоді моральних принципів під час цілеспрямованої спортивно-виховної роботи з нею.
LLC "OVS"
2007-03-30
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/287
Physical Education Theory and Methodology; No. 3 (2007): Теорія та методика фізичного виховання; 13-16
Теория и методика физического воспитания; № 3 (2007): Теорія та методика фізичного виховання; 13-16
Теорія та методика фізичного виховання; № 3 (2007): Теорія та методика фізичного виховання; 13-16
1993-7997
1993-7989
ukr
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/287/287
Copyright (c) 2007 О. А. Погребняк, С. І. Шумська
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/288
2014-11-26T22:13:42Z
journal:PHEVPG
driver
Вікові особливості тотальних та парціальних розмірів тіла у міських підлітків
Сарафинюк, Л. А.
Кириченко, І. М.
Серебреннікова, О. А.
Кириченко, Ю. В.
підлітки
антропометричні характеристики
У статті встановлена динаміка змін тотальних та парціальних розмірів тіла у здорових міських підлітків подільського регіону України та вивченні гендерні відмінності основних антропометричних характеристик у осіб підліткового віку
LLC "OVS"
2007-03-30
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/288
Physical Education Theory and Methodology; No. 3 (2007): Теорія та методика фізичного виховання; 17-18, 35
Теория и методика физического воспитания; № 3 (2007): Теорія та методика фізичного виховання; 17-18, 35
Теорія та методика фізичного виховання; № 3 (2007): Теорія та методика фізичного виховання; 17-18, 35
1993-7997
1993-7989
ukr
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/288/288
Copyright (c) 2007 Л. А. Сарафинюк, І. М. Кириченко, О. А. Серебреннікова, Ю. В. Кириченко
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/314
2014-11-26T22:13:29Z
journal:PHEVPG
driver
Методики поєднання фізичного та інтелектуального розвитку дитини
Козіна, Ж. Л.
Єрмакова, Т. С.
Лахно, О. Г.
Мосійчук, Ю.
ігровий майданчик
гармонійний розвиток
вірші
педагогічні методики
системне виховання
образне мислення
Були визначені народні корні та методологічні основи необхідності єдиного інтелектуального, психічного та фізичного розвитку дитини. Із сучасних педагогічних розробок яскраво ця ідея виражена в методиках «Маленькі чарівники» і «Чудо природи», що дозволяють займатися фізкультурою з дітьми, починаючи з народження. У результаті застосування методів художнього та технічного моделювання був розроблений проект дитячого майданчика «Ойкумена». Розроблений проект дитячого ігрового майданчика є сучасним і перспективним і може бути впроваджений в широке застосування
LLC "OVS"
2007-05-30
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/314
Physical Education Theory and Methodology; No. 5 (2007): Теорія та методика фізичного виховання; 44-50
Теория и методика физического воспитания; № 5 (2007): Теорія та методика фізичного виховання; 44-50
Теорія та методика фізичного виховання; № 5 (2007): Теорія та методика фізичного виховання; 44-50
1993-7997
1993-7989
ukr
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/314/313
Copyright (c) 2007 Ж. Л. Козіна, Т. С. Єрмакова, О. Г. Лахно, Ю. Мосійчук
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/410
2014-11-26T22:11:17Z
journal:PHEVPG
driver
Медичні аспекти організації фізкультурно-спортивного руху серед учнівської молоді
Калиниченко, І. О.
діти
підлітки
здоров’я
спортивна медицина
фізичне виховання
Проведено аналіз фізкультурно-оздоровчої роботи серед дітей, підлітків, молоді. Показано, що низьким є показник залучення учнівської молоді до занять у дитячо-юнацьких спортивних школах (13,8%) та шкільних спортивних секціях (23,57%)
LLC "OVS"
2008-03-11
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/410
Physical Education Theory and Methodology; No. 3 (2008): Теорія та методика фізичного виховання; 47-49
Теория и методика физического воспитания; № 3 (2008): Теорія та методика фізичного виховання; 47-49
Теорія та методика фізичного виховання; № 3 (2008): Теорія та методика фізичного виховання; 47-49
1993-7997
1993-7989
ukr
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/410/405
Copyright (c) 2008 І. О. Калиниченко
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/497
2014-11-26T22:08:38Z
journal:PHEVPG
driver
Шляхи удосконалення спеціальної фізичної підготовки курсантів
Забора, А. В.
спеціальна фізична підготовленість
координаційні здібності
індивідуалізація
Розглядаються шляхи підвищення ефективності удосконалення спеціальної фізичної підготовленості курсантів на основі врахування їх швидкісно-силових здібностей
LLC "OVS"
2009-02-14
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/497
Physical Education Theory and Methodology; No. 2 (2009): Теорія та методика фізичного виховання; 35-37
Теория и методика физического воспитания; № 2 (2009): Теорія та методика фізичного виховання; 35-37
Теорія та методика фізичного виховання; № 2 (2009): Теорія та методика фізичного виховання; 35-37
1993-7997
1993-7989
ukr
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/497/489
Copyright (c) 2009 А. В. Забора
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/498
2014-11-26T22:08:38Z
journal:PHEVPG
driver
Самостійна робота як шлях мінімізації аудиторних занять з фізичного виховання у вищому навчальному закладі
Огнистий, А. В.
Бірюкова, О. В.
фізичне виховання
спорт
самостійна
аудиторна
індивідуальна навчальна діяльність
У публікації зроблена спроба розкрити шляхи оптимізації навчального курсу «фізичне виховання» через мінімізацію аудиторних занять. Розглядаються варіанти впровадження самостійної роботи студентів, оцінка спортивної діяльності в умовах кредитно-трансферної системи організації навчального процесу, розподіл навчального навантаження.
LLC "OVS"
2009-02-14
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/498
Physical Education Theory and Methodology; No. 2 (2009): Теорія та методика фізичного виховання; 38-42
Теория и методика физического воспитания; № 2 (2009): Теорія та методика фізичного виховання; 38-42
Теорія та методика фізичного виховання; № 2 (2009): Теорія та методика фізичного виховання; 38-42
1993-7997
1993-7989
ukr
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/498/490
Copyright (c) 2009 А. В. Огнистий, О. В. Бірюкова
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/499
2014-11-27T14:43:36Z
journal:PHEVPG
driver
Застосування комп’ютерних засобів у системі формування здорового способу життя студентів
Раєвський, Р. Т.
Смолякова, І. Д.
здоровий спосіб життя
формування
комп’ютерні засоби
У статті наведена концепція ефективного формування здорового способу життя в процесі фізичного виховання з використанням комп’ютерних засобів.
LLC "OVS"
2009-02-14
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/499
Physical Education Theory and Methodology; No. 2 (2009): Теорія та методика фізичного виховання; 43-45
Теория и методика физического воспитания; № 2 (2009): Теорія та методика фізичного виховання; 43-45
Теорія та методика фізичного виховання; № 2 (2009): Теорія та методика фізичного виховання; 43-45
1993-7997
1993-7989
ukr
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/499/491
Copyright (c) 2009 Р. Т. Раєвський, І. Д. Смолякова
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/500
2014-11-26T22:08:38Z
journal:PHEVPG
driver
Чинники формування у студентської молоді стійких мотивів та звички до систематичних занять фізичним вихованням
Мосійчук, Л. В.
Дзюбановський, А. Б.
Мельникович, Б. І.
мотив
інтерес
звичка
фізичні якості
рухові навички
потреби людини
У статті авторами зроблено спробу теоретично обгрунтувати вирішення проблеми формування у струдентів вищих навчальних закладів стійкої мотивації та звички до систематичних занять фізичним вихованням.
LLC "OVS"
2009-02-14
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/500
Physical Education Theory and Methodology; No. 2 (2009): Теорія та методика фізичного виховання; 46-47
Теория и методика физического воспитания; № 2 (2009): Теорія та методика фізичного виховання; 46-47
Теорія та методика фізичного виховання; № 2 (2009): Теорія та методика фізичного виховання; 46-47
1993-7997
1993-7989
ukr
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/500/492
Copyright (c) 2009 Л. В. Мосійчук, А. Б. Дзюбановський, Б. І. Мельникович
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/731
2014-11-26T22:04:28Z
journal:PHEVPG
driver
Взаємозв’язок фізичного розвитку студентів з розумовим
Курінна, В. В.
Токар, С. І.
фізичне виховання
розумова працездатність
психоемоційна стійкість
У статті розглянуто вплив занять з фізичного виховання на розумову та психоемоційну стійкість студентів технологічного вищого навчального закладу. Проведено порівняльний аналіз розумової працездатності студентів, які займаються в секціях плавання та аквааеробіки за допомогою коректурної проби Анфімова.
LLC "OVS"
2011-08-25
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/731
Physical Education Theory and Methodology; No. 8 (2011): Теорія та методика фізичного виховання; 18, 35-38
Теория и методика физического воспитания; № 8 (2011): Теорія та методика фізичного виховання; 18, 35-38
Теорія та методика фізичного виховання; № 8 (2011): Теорія та методика фізичного виховання; 18, 35-38
1993-7997
1993-7989
ukr
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/731/715
Copyright (c) 2011 В. В. Курінна, С. І. Токар
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/748
2014-11-26T22:04:11Z
journal:PHEVPG
driver
Структура комплексної підготовленості як основа системи підготовки баскетболістів гуманітарних вищих навчальних закладів
Козіна, Ж. Л.
Чернухіна, Т. С.
структура
підготовленість
баскетбол
фактор
інформаційні технології
студенти
Визначено особливості структури комплексної підготовленості та розробити основні положення системи підготовки гравців баскетбольних команд гуманітарних вищих навчальних закладів. Проаналізовано 10 літературних джерел та розроблено методику, що має на увазі опору на командну й індивідуальну факторну структуру підготовленості спортсменів і дані кластерного аналізу щодо подібності і розходження гравців; розробку і застосування методів для активізації образного сприйняття елементів техніки і тактики баскетболу на основі сучасних інформаційних технологій; комплексний розвиток швидкісних, швидкісно-силових якостей у сполученні з розвитком здатності диференціювати зусилля і виконувати точні рухи.
LLC "OVS"
2011-10-25
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/748
Physical Education Theory and Methodology; No. 10 (2011): Теорія та методика фізичного виховання; 43-47
Теория и методика физического воспитания; № 10 (2011): Теорія та методика фізичного виховання; 43-47
Теорія та методика фізичного виховання; № 10 (2011): Теорія та методика фізичного виховання; 43-47
1993-7997
1993-7989
ukr
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/748/732
Copyright (c) 2011 Ж. Л. Козіна, Т. С. Чернухіна
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/816
2014-12-09T07:51:04Z
journal:PHEVPG
driver
Дефіцит рухової активності як фактор погіршення здоров’я, зниження розумової і фізичної працездатності студентів вузів
Хіміч, І. Ю.
рухова активність
здоров’я
фізична працездатність
студент
фізичне виховання
У суспільстві, побудованому на гуманістичних і демократичних засадах, здоров’я людини є найвищою цінністю, найважливішим надбанням держави; воно – безперечний пріоритет, фундамент життєстійкості та процесу розвитку.Усе це безпосередньо стосується студентської молоді. Заняття фізичним вихованням сприяють формуванню гармонійно розвинутої особистості та підготовці студентства до майбутньої професійної діяльності. Це положення відображене у наказі про затвердження заходів, спрямованих на реформування системи фізичного виховання учнів та студентської молоді у навчальних закладах України (2008), де зазначено, що в Україні ситуація щодо стану здоров’я у сучасних умовах критична.
LLC "OVS"
2012-08-26
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/816
Physical Education Theory and Methodology; No. 8 (2012): Теорія та методика фізичного виховання; 43-48
Теория и методика физического воспитания; № 8 (2012): Теорія та методика фізичного виховання; 43-48
Теорія та методика фізичного виховання; № 8 (2012): Теорія та методика фізичного виховання; 43-48
1993-7997
1993-7989
ukr
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/816/800
Copyright (c) 2012 І. Ю. Хіміч
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/838
2014-11-29T20:19:42Z
journal:PHEVPG
driver
The development of the dynamics endurance in children and youth (foreign innovations)
Развитие динамической силовой выносливости у детей и молодежи: упражнения с резиновым жгутом (зарубежный опыт)
Розвиток динамічної силової витривалості у дітей і молоді: вправи з гумовим джгутом (закордонний досвід)
Сергієнко, Л. П.
Лишевська, В. М.
development
physical exercises
muscular strength
dynamic strength endurance
развитие
физические упражнения
мышечная сила
динамическая силовая выносливость
розвиток
фізичні вправи
м’язова сила
динамічна силова витривалість
The article generalizes a foreign experience of the development of the dynamic strength endurance in children and youth. The technology of physical exercises which can be suggested for the development of the dynamic strength endurance ofdifferent muscular groups is described.
В статье обобщен зарубежный опыт в отношении развития динамической силовой выносливости у детей и молодежи. Описана технология выполнения физических упражнений, которые могут быть предложены для развития динамической силовой выносливости различных мышечных групп
В статті узагальнено закордонний досвід щодо розвитку динамічної силової витривалості у дітей і молоді. Описана технологія виконання фізичних вправ, що можуть бути запропоновані для розвитку динамічної силової витривалості різних м’язових груп.
LLC "OVS"
2012-11-21
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/838
Physical Education Theory and Methodology; No. 11 (2012): Теорія та методика фізичного виховання; 44-49
Теория и методика физического воспитания; № 11 (2012): Теорія та методика фізичного виховання; 44-49
Теорія та методика фізичного виховання; № 11 (2012): Теорія та методика фізичного виховання; 44-49
1993-7997
1993-7989
ukr
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/838/824
Copyright (c) 2012 Л. П. Сергієнко, В. М. Лишевська
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/844
2014-12-04T09:26:54Z
journal:PHEVPG
driver
The development of the speed force in youth: pliometric training (foreign innovations)
Развитие скоростной силы у молодежи: плиометрическая тренировка (зарубежный опыт)
Розвиток швидкісної сили у молоді: пліометричне тренування (закордонний досвід)
Сергієнко, Л. П.
Лишевська, В. М.
the development of speed force
pliometric training
physical exercises
развитие скоростной силы
плиометрическая тренировка
физические упражнения
розвиток швидкісної сили
пліометричне тренування
фізичні вправи
The article generalizes a foreign experience of the development of the speed force in young people which go in for sports. The method of pliometric training is described. The technology of using the pliometric exercises for the development of speed force of arms ad legs is given.
В статье обобщен зарубежный опыт развития скоростной силы у молодежи, которая занимается физическим воспитанием и спортом. Описана методика плиометрической тренировки. Рассмотрена технология использования плиометрических упражнений для развития скоростной силы нижних и верхних конечностей.
В статті узагальнено закордонний досвід розвитку швидкісної сили у молоді, що займається фізичним вихованням і спортом. Описана методика пліометричного тренування. Розглянута технологія використання пліометричних вправ для розвитку швидкісної сили нижніх і верхніх кінцівок.
LLC "OVS"
2012-12-04
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/844
Physical Education Theory and Methodology; No. 12 (2012); 40-47
Теория и методика физического воспитания; № 12 (2012); 40-47
Теорія та методика фізичного виховання; № 12 (2012): Теорія та методика фізичного виховання; 40-47
1993-7997
1993-7989
ukr
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/844/830
Copyright (c) 2012 Л. П. Сергієнко, В. М. Лишевська
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/1110
2017-08-25T12:11:24Z
journal:PHEVPG
driver
Comprehensive Assessment of Step Aerobics Exercises Effect on Women’s Physical Performance and Physical Health
Комплексная оценка влияния упражнений степ–аэробики на физическую работоспособность и физическое здоровье женщин
Комплексна оцінка впливу вправ степ–аеробіки на фізичну працездатність та фізичне здоров’я жінок
Масляк, І. П.
women
physical performance
physical health
step aerobics
женщины
физическая работоспособность
физическое здоровье
степ–аэробика
жінки
фізична працездатність
фізичне здоров’я
степ–аеробіка
Objective: To identify the dynamics of physical performance and physical health indicators in young and middle-aged women under the effect of step aerobics exercises.Material and methods. The grounds for the study were Kharkiv fitness club “Zorianyi”. The participants were 28 women aged 20-35. The study used the following methods: theoretical analysis of scientific and methodical literature, pedagogical experiment, methods of mathematical statistics, methods of determining physical performance (Harvard step test) and physical health (anthropometry, pulsometry, tonometry, spirometry, dynamometry).Results: The study assessed the level of physical performance and physical health; analyzed age-related performance differences; determined the level of the effect of step aerobics on women’s physical performance and physical health.Conclusions: Step-aerobics exercises proved to have a positive effect on the level of physical performance and physical health of the young and middle-aged women.
Цель: выявить динамику показателей физической работоспособности и физического здоровья женщин молодого и среднего возраста под влиянием упражнений степ–аэробики. Материал и методы: Исследования проводились на базе фитнесс-клуба «Звездный» г. Харькова. В них принимали участие 28 женщин 20-35 лет. Использовались следующие методы: теоретический анализ научно-методической литературы, педагогический эксперимент, методы математической статистики, методы определения физической работоспособности (Гарвардский степ-тест) и физического здоровья (антропометрия, пульсометрия, тонометрия, спирометрия, динамометрия). Результаты: проведена оценка уровня физической работоспособности и физического здоровья; рассмотрены возрастные различия в показателях; определена степень влияния степ–аэробики на физическую работоспособность и физическое здоровье женщин. Выводы: применение упражнений степ–аэробики положительно повлияло на уровень физической работоспособности и физического здоровья женщин молодого и среднего возраста.
Мета: виявити динаміку показників фізичної працездатності та фізичного здоров’я жінок молодого та середнього віку під впливом вправ степ–аеробіки. Матеріал і методи. Дослідження проводилися на базі фітнесу-клубу «Зоряний» м. Харкова. У них брали участь 28 жінок 20-35 років. Використовувалися наступні методи: теоретичний аналіз науково-методичної літератури, педагогічний експеримент, методи математичної статистики, методи визначення фізичної працездатності (Гарвардський степ–тест) і фізичного здоров’я (антропометрія, пульсометрія, тонометрія, спірометрія, динамометрія). Результати: проведено оцінку рівня фізичної працездатності та фізичного здоров'я; розглянуті вікові розрізнення в показниках; визначено ступень впливу степ–аеробіки на фізичну працездатність та фізичне здоров’я жінок. Висновки: застосування вправ степ–аеробіки позитивно вплинуло на рівень фізичної працездатності та фізичного здоров’я жінок молодого та середнього віку.
LLC "OVS"
2015-03-29
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/1110
10.17309/tmfv.2015.1.1110
Physical Education Theory and Methodology; No. 1 (2015); 37-43
Теория и методика физического воспитания; № 1 (2015); 37-43
Теорія та методика фізичного виховання; № 1 (2015); 37-43
1993-7997
1993-7989
ukr
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/1110/1138
Copyright (c) 2015 Ірина Павлівна Масляк
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/1123
2017-08-25T12:11:28Z
journal:PHEVPG
driver
Modeling Professionally Applied Physical Training of Female Students at the School of Pre-School Education through Rhythmic Gymnastics
Моделирование профессионально-прикладной физической подготовки студенток факультета дошкольного образования средствами художественной гимнастики
Моделювання професійно-прикладної фізичної підготовки студенток факультету дошкільної освіти засобами художньої гімнастики
Кравчук, Т. М.
Санжарова, Н. М.
Голенкова, Ю. В.
pre-school education
professionally applied training
female students
rhythmic gymnastics
дошкольное образование
профессионально-прикладная подготовка
студентки
художественная гимнастика
дошкільна освіта
професійно-прикладна підготовка
студентки
художня гімнастика
The paper offers a model of professionally applied physical training of female students of the School of Pre-School Education through rhythmic gymnastics. The study proves that rhythmic gymnastics exercises have health-improving, developmental, educational and aesthetic potential, which makes them an effective means of professionally applied physical training of future teachers at pre-school institutions. The offers a set of rhythmic gymnastics exercises selected specifically for professionally applied physical training of female students at the School of Pre-School Education, and a model designed to implement such training during the period of studies at the higher educational institution.
В статье разработана модель профессионально-прикладной физической подготовки студенток факультета дошкольного воспитания с использованием средств художественной гимнастики. Показано, что упражнения художественной гимнастики имеют оздоровительный, развивающий, воспитательный и эстетический потенциалы, что делает их действенным средством ППФП будущих воспитателей детских дошкольных учреждений. Подобрано упражнения художественной гимнастики, направленные на осуществление ППФП студенток факультета дошкольного образования и разработана модель этой подготовки в период обучения в вузе.
У статті розроблено модель професійно-прикладної фізичної підготовки студенток факультету дошкільного виховання із використанням засобів художньої гімнастики. Визначено, що вправи художньої гімнастики мають оздоровчий, розвивальний, виховний та естетичний потенціали, що робить їх дієвим засобом ППФП майбутніх вихователів дитячих дошкільних закладів. Підібрано вправи художньої гімнастики, спрямовані на здійснення ППФП студенток факультету дошкільної освіти та розроблено модель цієї підготовки в період навчання у ВНЗ.
LLC "OVS"
2015-03-29
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/1123
10.17309/tmfv.2015.1.1123
Physical Education Theory and Methodology; No. 1 (2015); 44-48
Теория и методика физического воспитания; № 1 (2015); 44-48
Теорія та методика фізичного виховання; № 1 (2015); 44-48
1993-7997
1993-7989
ukr
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/1123/1143
Copyright (c) 2016 Т. М. Кравчук, Н. М. Санжарова, Ю. В. Голенкова
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/1247
2021-07-12T18:01:56Z
journal:PHEVPG
driver
Socio-Pedagogical Prerequisites for Fitness-Industry Funсtioning in Belarus
Социально-педагогические предпосылки функционирования фитнес-индустрии в Беларуси
Соціально-педагогічні передумови функціонування фітнес-індустрії в Білорусі
Sadovnikova, V. V.
physical culture
sport
fitness
improvement of public health
physical activity
membership
instructors-methodologists
физическая культура
спорт
фитнес
оздоровление
физическая активность
членство
инструкторы-методисты
фізична культура
спорт
фітнес
поліпшення здоров'я населення
фізична активність
членство
інструктори-методисти
The purpose of our questionnaire is the uncovering of prerequisites for recognizing fitness as a format of mass physical education.
Materials and methods. We questioned 100 respondents ranging in age from 20 to 60, with work experience from 1 to 40 years, more than 60% of the respondents have work experience from 5 to 20 years, and different specialization of work with population (aerobic, strength, competitive, oriental, water kinds of physical activity). The results were processed with statistical distribution-free methods (х²). When the number of testees exceeded 100 (n=100), we used the method of Kolmogorov-Smirnov under normal distribution of selection.
Results. In accordance with the demand, aerobics and strength training occupy the 1st place, 30% and 40%, respectively. At the 2nd place, we have trouble zones exercises for women, swimming and water aerobics – 30% and 28%, respectively. At the 3rd place – sports and outdoor games, stretching – 18% and 13%, respectively. The other forms received less than 8%. The forms presented were evaluated in points, all the points were summed. In general, the demand is estimated to be 1.99±1.31 points out of 12 possible, indicating the specialization in working with the population through the use of fitness technologies, based on 3-4 types of physical activity.
Conclusions. We think that the development of mass sport, sport for everybody, fitness as a means of health improvement is a prerogative of the Government via local authorities, sport organizations, institutions at this level, and, of course, the population.
In our opinion, fitness in Belarus functions independently but unsystematically, it develops unilaterally – it is self-organized in the process and in the use of fitness technologies only. The work on intentional development of and managing this form of mass physical education within the system is necessary.
Целью нашей статьи является выявление предпосылок для признания фитнеса в качестве формата массового физического воспитания.
Материалы и методы. В опросе приняло участие 100 респондентов в возрасте от 20 до 60 лет, с опытом работы от 1 до 40 лет, более 60% респондентов имеют опыт работы от 5 до 20 лет и различную специализацию работы с населением (аэробика, сила, конкурентоспособность, восточные, водные виды физической активности). Для обработки данных использовался метод Колмогорова-Смирнова.
Результаты. В соответствии со спросом аэробика и силовые тренировки занимают 1-е место, 30% и 40% соответственно. На 2-м месте у нас в проблемных зонах упражнения для женщин, плавание и аквааэробика – 30% и 28% соответственно. На 3-м месте – спортивные и подвижные игры, растяжки – 18% и 13% соответственно. Другие формы получили менее 8%. Представленные формы оценивались в баллах, все баллы суммировались. В целом спрос оценивается в 1,99±1,31 балла из 12 возможных, что указывает на специализацию по работе с населением с использованием фитнес-технологий, основанных на 3-4 видах физической активности.
Выводы. Развитие массового спорта, спорта для всех, фитнеса как средства оздоровления является прерогативой правительства через местные органы власти, спортивные организации, учреждения.
Фитнес в Беларуси функционирует независимо, он развивается в одностороннем порядке: самоорганизуется в процессе использовании фитнес-технологий. Необходима работа по планомерному развитию и управлению этой формой массового физического воспитания в системе.
Метою нашої статті є виявлення передумов для визнання фітнесу в якості формату масового фізичного виховання.
Матеріали та методи. В опитуванні взяло участь 100 респондентів у віці від 20 до 60 років, з досвідом роботи від 1 до 40 років, понад 60% респондентів мають досвід роботи від 5 до 20 років і різну спеціалізацію роботи з населенням (аеробіка, сила, конкурентоспроможність, східні, водні види фізичної активності). Для обробки даних використовувався метод Колмогорова-Смирнова.
Результати. Відповідно до попиту аеробіка і силові тренування займають 1-е місце, 30% і 40% відповідно. На 2-му місці у нас в проблемних зонах вправи для жінок, плавання та аквааеробіка – 30% і 28% відповідно. На 3-му місці – спортивні та рухливі ігри, розтяжки – 18% і 13% відповідно. Інші форми отримали менше 8%. Представлені форми оцінювалися в балах, всі бали підсумовувалися. В цілому попит оцінюється в 1,99±1,31 бала з 12 можливих, що вказує на спеціалізацію по роботі з населенням з використанням фітнес-технологій, заснованих на 3–4 видах фізичної активності.
Висновки. Розвиток масового спорту, спорту для всіх, фітнесу як засобу оздоровлення є прерогативою уряду через місцеві органи влади, спортивні організації, установи.
Фітнес в Білорусі функціонує незалежно, він розвивається в односторонньому порядку: самоорганізується в процесі використання фітнес-технологій. Необхідна робота з планомірного розвитку і управління цією формою масового фізичного виховання в системі.
LLC "OVS"
2018-12-25
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/1247
10.17309/tmfv.2018.4.07
Physical Education Theory and Methodology; Vol. 18 No. 4 (2018); 207-213
Теория и методика физического воспитания; Том 18 № 4 (2018); 207-213
Теорія та методика фізичного виховання; Том 18 № 4 (2018); 207-213
1993-7997
1993-7989
10.17309/tmfv.2018.4
eng
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/1247/1327
Copyright (c) 2018 V. V. Sadovnikova
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/1255
2021-07-12T18:01:51Z
journal:PHEVPG
driver
Pattern Recognition: Description of Functional and Motor Preparedness of Students of Higher Educational Institutions
Распознавание образов: характеристика функциональной и двигательной подготовленности студентов высших учебных заведений
Розпізнання образів: характеристика функціональної і рухової підготовленості студентів вищих навчальних закладів
Chernenko, S. A.
Iermakov, S. S.
Oliinyk, O. M.
Dolynnyi, Yu. O.
male students
functional state
motor abilities
мужчины
функциональное состояние
двигательные способности
чоловіки
функціональний стан
рухові здібності
The purpose of the study is to determine the age-related peculiarities of functional and motor preparedness of students of higher educational institutions.
Materials and methods. The study participants were first-year (n=67), second-year (n=66), third-year (n=62), fourth-year (n=45), fifth-year (n=56) male students. The following research methods were used to solve the tasks set: analysis of scientific literature, pedagogical observation, pedagogical testing; index method and medical-biological methods. Pedagogical methods were used to study the peculiarities of functional state of the body and motor abilities of the 1st-5th year students of higher educational institutions; discriminant analysis was used for data processing.
Results. There was no statistically significant difference between the 1st-5th year students by the results of test 5 “100 m run”, test 6 “Standing long jump”. The third-year students had the worst results in functional tests and Romberg’s test. The third-year students had the best results in test 7 “Arms’ bending and straightening in a hanging position”.
Conclusions. Discriminant analysis made it possible to reveal that the third year of study is the most problematic period in students’ physical education; to answer the question as to the significance of difference between the 1st-5th year students by the level of motor and functional preparedness; to define what indicators most significantly influence the differences between the students’ preparedness; what class the object belongs to based on the values of discriminant variables. The discriminant function structure coefficients show that the most significant difference between the test results of the students in different years of study is observed in coordination preparedness.
Цель исследования – определить возрастные особенности функциональной и двигательной подготовленности студентов высших учебных заведений.
Материалы и методы. В исследовании приняли участие мужчины первого (n=67), второго (n=66), третьего (n=62), четвертого (n=45), пятого (n=56) курсов. Для решения поставленных задач были применены следующие методы исследования: анализ научной литературы, педагогическое наблюдение, педагогическое тестирование; метод индексов и медико-биологические методы. Педагогические методы использованы для изучения особенностей функционального состояния организма и двигательных способностей у студентов 1–5-го курсов высших учебных заведений; для обработки данных – дискриминантный анализ.
Результаты. Студенты 1–5 курсов статистически достоверно не отличаются друг от друга по результатам тестов № 5 «Бег 100 м», № 6 «Прыжок в длину с места». По результатам функциональных проб и пробы Ромберга худшие результаты показывают студенты третьего курса, студенты третьего курса показывают лучшие результаты в тесте № 7 «Сгибание и разгибание рук в висе».
Выводы. Дискриминантный анализ позволил определить, что третий курс является наиболее проблемным периодом в физическом воспитании студентов; дать ответ на вопрос насколько достоверно отличаются студенты 1–5 курсов по уровню двигательной и функциональной подготовленности; какие показатели наиболее существенно влияют на различия подготовленности студентов; к какому классу принадлежит объект на основе значений дискриминантных переменных. Структурные коэффициенты дискриминантной функции указывают, что наиболее существенная разница между результатами тестирования студентов разных курсов наблюдается в координационной подготовленности.
Мета дослідження — визначити вікові особливості функціональної і рухової підготовленості студентів вищих навчальних закладів.
Матеріали та методи. У дослідженні взяли участь чоловіки першого (n=67), другого (n=66), третього (n=62), четвертого (n=45), п'ятого (n=56) курсу. Для вирішення завдань були застосовані такі методи дослідження: аналіз наукової літератури, педагогічне спостереження, педагогічне тестування; метод індексів та медико-біологічні методи. Педагогічні методи використані для вивчення особливостей функціонального стану організму та рухових здібностей у студентів 1–5-го курсів вищих навчальних закладів; для обробки даних – дискримінантний аналіз.
Результати. Студенти 1–5 курсів статистично достовірно не відрізняються один від одного за результатами тестів № 5 «Біг 100 м», № 6 «Стрибок у довжину з місця». За результатами функціональних проб і проби Ромберга найгірші результати показують студенти третього курсу, студенти третього курсу показують найкращі результати у тесті № 7 «Згинання й розгинання рук у висі».
Висновки. Дискримінантний аналіз дозволив визначити що третій курс є найбільш проблемним періодом у фізичному вихованні студентів; дати відповідь на питання наскільки достовірно різняться студенти 1–5 курсів за рівнем рухової і функціональної підготовленості; які показники найбільш суттєво впливають на розрізнення підготовленості студентів; до якого класу належить об’єкт на основі значень дискримінантних змінних. Структурні коефіцієнти дискримінантної функції вказують, що найбільш суттєва різниця між результатами тестування студентів різних курсів спостерігається у координаційній підготовленості.
LLC "OVS"
2018-12-25
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/1255
10.17309/tmfv.2018.4.06
Physical Education Theory and Methodology; Vol. 18 No. 4 (2018); 200-206
Теория и методика физического воспитания; Том 18 № 4 (2018); 200-206
Теорія та методика фізичного виховання; Том 18 № 4 (2018); 200-206
1993-7997
1993-7989
10.17309/tmfv.2018.4
ukr
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/1255/1323
Copyright (c) 2018 S. Chernenko, S. S. Iermakov, O. M. Oliinyk, Yu. O. Dolynnyi
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/1273
2021-07-12T18:01:40Z
journal:PHEVPG
driver
Informative Indicators of Functional and Motor Fitness of Students of Higher Education Institutions
Информативные показатели функциональной и двигательной подготовленности студентов высших учебных заведений
Інформативні показники функціональної і рухової підготовленості студентів вищих навчальних закладів
Chernenko, S.
Honcharenko, O.
Marchenko, S.
male students
functional state
motor abilities
factor analysis
мужчины
функциональное состояние
двигательные способности
факторный анализ
чоловіки
функціональний стан
рухові здібності
факторний аналіз
The study objective was to determine informative indicators of functional and motor fitness of 1st-5th year students.
Materials and methods. The study involved male students of 1st year (n = 67), 2nd year (n = 66), 3rd year (n = 62), 4th year (n = 45), 5th year (n = 56). The following research methods were used to solve the tasks set: analysis of scientific literature, pedagogical observation, pedagogical testing; index method and medical-biological methods. Pedagogical methods were used to study the peculiarities of functional state of the body and motor abilities of 1st-5th year students of higher education institutions; factor analysis was used for data processing.
Results. By the Ruffier index, the 1st-2nd year students have an average heart performance. The 3rd-5th year students have a satisfactory heart performance. By the results of the Stange and Genci tests, the 1st-5th year students are evaluated as healthy and fit. According to the Romberg test, the 1st and 5th year students show higher results than the 2nd, 3rd and 4th year students (p < 0.001; p < 0.001; p < 0.006, respectively). The 3rd year students have the lowest results. The test results are estimated as lower than normal.
Conclusions. The analysis of motor and functional fitness of the 1st-5th year students showed that the first factor in their structure is the functional state of the respiratory system, the second factor is speed strength and strength fitness. The most informative tests are: 1st year – the Stange test (0.822) and Genci test (0.741); 2nd year – the Genci test (0.758), the Rufier index has the lowest informativity (0.11); 3rd year – “Standing long jump” (0.741) and the Genci test (0.723); 4th year – the Stange test (0.927) and Genci test (0.810); 5th year – the Stange test (0.799).
Цель исследования — определить информативные показатели функциональной и двигательной подготовленности студентов 1–5 курсов.
Материалы и методы. В исследовании приняли участие мужчины первого (n = 67), второго (n = 66), третьего (n = 62), четвертого (n = 45), пятого (n = 56) курсов. Для решения задач были применены следующие методы исследования: анализ научной литературы, педагогическое наблюдение, педагогическое тестирование; метод индексов и медико-биологические методы. Педагогические методы использованы для изучения особенностей функционального состояния организма и двигательных способностей у студентов 1–5 курсов высших учебных заведений; для обработки данных — факторный анализ.
Результаты. По индексу Руфье студенты 1–2 курсов оцениваются как имеющие средний уровень работоспособности сердца. Студенты 3–5 курсов имеют удовлетворительный уровень работоспособности сердца. По показателям проб Штанге и Генчи студенты 1–5 курсов оцениваются как здоровые тренированные. По показателям пробы Ромберга более высокие результаты показывают студенты первого и пятого курса чем студенты второго, третьего и четвертого курсов (p < 0,001; p < 0,001; p < 0,006 соответственно). Самые низкие результаты у студентов третьего курса. Результаты пробы оцениваются как такие, что ниже нормы.
Выводы. Анализ двигательной и функциональной подготовленности студентов 1–5 курсов позволил определить, что в их структуре первым фактором является функциональное состояние дыхательной системы, вторым — скоростно-силовая и силовая подготовленность. Самую высокую информативность имеют: 1 курс — пробы Штанге (0,822) и Генчи (0,741); 2 курс — проба Генчи (0,758) самую низкую индекс Руфье (0,11); 3 курс — «Прыжок в длину с места» (0,741) и проба Генчи (0,723); 4 курс — пробы Штанге (0,927) и Генчи (0,810); 5 курс — проба Штанге (0,799).
Мета дослідження — визначити інформативні показники функціональної і рухової підготовленості студентів 1–5-го курсів.
Матеріали та методи. У дослідженні взяли участь чоловіки першого (n = 67), другого (n = 66), третього (n = 62), четвертого (n = 45), п’ятого (n = 56) курсу. Для вирішення завдань були застосовані такі методи дослідження: аналіз наукової літератури, педагогічне спостереження, педагогічне тестування; метод індексів та медико-біологічні методи. Педагогічні методи використані для вивчення особливостей функціонального стану організму та рухових здібностей у студентів 1–5-го курсів вищих навчальних закладів; для обробки даних – факторний аналіз.
Результати. За індексом Руф’є студенти 1–2 курсів оцінюються як такі, що мають середній рівень працездатності серця. Студенти 3–5 курсів мають задовільний рівень працездатності серця. За показниками проб Штанге і Генчі студенти 1–5 курсів оцінюються як здорові треновані. За показниками проби Ромберга вищі результати показують студенти першого і п’ятого курсу ніж студенти другого, третього і четвертого курсів (p < 0,001; p < 0,001; p < 0,006 відповідно). Найнижчі результати у студентів третього курсу. Результати проби оцінюються як такі, що нижче норми.
Висновки. Аналіз рухової і функціональної підготовленості студентів 1–5 курсів дозволив визначити, що в їх структурі першим фактором є функціональний стан дихальної системи, другим — швидкісна силова і силова підготовленість. Найвищу інформативність мають: 1 курс – проби Штанге (0,822) та Генчі (0,741); 2 курс — проба Генчі (0,758) найнижчу індекс Руф’є (0,11); 3 курс — «Стрибок у довжину з місця» (0,741) та проба Генчі (0,723); 4 курс — проби Штанге (0,927) та Генчі (0,810); 5 курс — проба Штанге (0,799).
LLC "OVS"
2019-09-25
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/1273
10.17309/tmfv.2019.3.01
Physical Education Theory and Methodology; Vol. 19 No. 3 (2019); 107-115
Теория и методика физического воспитания; Том 19 № 3 (2019); 107-115
Теорія та методика фізичного виховання; Том 19 № 3 (2019); 107-115
1993-7997
1993-7989
10.17309/tmfv.2019.3
ukr
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/1273/1344
Copyright (c) 2019 S. Chernenko, O. Honcharenko, S. Marchenko
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/1274
2021-07-12T18:01:40Z
journal:PHEVPG
driver
Innovative Intestification of Testing of Strength Endurance in Physical Education of Students With Chronic Diseases
Инновационная интенсификация тестового контроля силовой выносливости в физическом воспитании студентов с хроническими заболеваниями
Інноваційна інтенсифікація тестового контролю силової витривалості у фізичному вихованні студентів з хронічніми захворюваннями
Koryahin, V. M.
Blavt, O. S.
Ponomaryov, S. V.
testing
control
student
chronic diseases
ICT
capacitive touch device
тестирование
контроль
студент
хронические заболевания
ИКТ
емкостное сенсорное устройство
тестування
контроль
студент
хронічні захворювання
ІКТ
ємнісний сенсорний пристрій
The study objective is to substantiate and implement modern information-communication technologies (ICT) means for improving the testing of strength endurance of hands and upper body of students with chronic diseases in physical education.
Materials and methods. To solve the research tasks used the methods of comparing and contrasting are used and analysis, synthesis, abstraction, formalization and technical modelling.
Results. The result of a scientific search aimed at integrating ICT into test control of strength endurance of students with chronic diseases is a device of capacitive sensor testing. The designed capacitive touch tester is based on a combination of modern nanotechnology and microprocessor systems, including smart phone’s, tablets, etc. It is a constructive solution for electronic measuring systems of spatial position of objects based on capacitive sensor devices.
Conclusions. The effectiveness of using the designed device in testing students’ of strength endurance of hands and upper body is achieved through the ease of use and compactness of the device, student-friendly testing procedure and the efficiency and reliability of control.
Цель исследования — обоснование и реализация современных электронных технологических средств для совершенствования тестирования силовой выносливости рук и верхней части туловища студентов с хроническими заболеваниями.
Материалы и методы. Для решения задач исследования использовано методы сравнения анализа, синтеза, абстракции, формализации и технического моделирования.
Результаты. По результатам научного поиска, направленного на интеграцию ИКТ в тестовый контроль силовой выносливости студентов с хроническими заболеваниями, представлено устройство сенсорного тестирования. Разработаный емкостный сенсорный прибор тестирования базируется на сочетании современных нанотехнологий и микропроцессорных систем, включая смартфоны, планшеты и т.п.. Конструктивным решением устройства являются электронные измерительные системы пространственного положения объектов на базе емкостных сенсорных устройств.
Выводы. Эффективность использования разработанного устройства для тестирования силовой выносливости рук и верхней части туловища студентов с хроническими заболеваниями достигается за счет простоты использования и компактности устройства, удобной для студентов процедуры тестирования, а также эффективности и надежности результатов контроля.
Мета дослідження — обґрунтування та реалізація сучасних електронних технологічних засобів для вдосконалення тестування силової витривалості рук і верхньої частини тулуба студентів спеціальних медичних груп.
Матеріали та методи. Для вирішення завдань дослідження використано методи порівняння аналізу, синтезу, абстракції, формалізації і технічного моделювання.
Результати. За результатами наукового пошуку, спрямованого на інтеграцію ІКТ в тестовий контроль силової витривалості студентів з хронічними захворюваннями, представлено пристрій сенсорного тестування. Сконструйований ємнісний сенсорний пристрій тестування базується на поєднання сучасних нанотехнологій та мікропроцесорних систем, зокрема, смартфонів, планшетних комп’ютерів тощо. Конструктивним рішенням пристрою є електронні вимірювальні системи просторового положення об’єктів на базі ємнісних сенсорних пристроїв.
Висновки. Ефективність використання розробленого пристрою для тестування силової витривалості рук і верхньої частини тулуба студентів з хронічними захворюваннями досягається за рахунок простоти використання і компактності пристрою, зручної для студентів процедури тестування, а також ефективності і надійності результатів контролю.
LLC "OVS"
2019-09-25
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/1274
10.17309/tmfv.2019.3.02
Physical Education Theory and Methodology; Vol. 19 No. 3 (2019); 116-122
Теория и методика физического воспитания; Том 19 № 3 (2019); 116-122
Теорія та методика фізичного виховання; Том 19 № 3 (2019); 116-122
1993-7997
1993-7989
10.17309/tmfv.2019.3
eng
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/1274/1345
Copyright (c) 2019 V. M. Koryahin, O. S. Blavt, S. V. Ponomaryov
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/1283
2021-07-12T18:01:34Z
journal:PHEVPG
driver
Technological Principles of Formation of Motor Competence in The Physical Education of Students With Chronic Health Conditions
Технологические основы формирования двигательной компетентности студентов с хроническими заболеваниями в процессе физического воспитания
Технологічні засади формування рухової компетентності у студентів з хронічними захворюваннями у процесі фізичного виховання
Koryahin, V.
Blavt, O.
Gurtova, T.
Serbo, E.
student
chronic diseases
physical education
motor competence
formation
technology
студент
хронические заболевания
физическое воспитание
двигательная компетентность
формирование
технология
студент
хронічні захворювання
фізичне виховання
рухова компетентність
формування
технологія
The study objective is to determine the technological basis for the formation of motor competence of students with chronic health conditions in the process of physical education in universities.
Materials and methods. To solve the research tasks used the methods of theoretical analysis, systematization, comparison of different views on the problem under investigation, generalization of data of scientific-methodical and special literature, general-scientific methods of theoretical level: analogy, analysis, synthesis, abstraction, induction.
Results. It has been established that the quality of motor competence of students with chronic diseases is the result of an integrated organization of the educational process of physical education. It is established that information, motivational, active and reflexive competences are allocated in the structure of motor competence. As a methodological basis for the development of educational technology for the formation of motor competence of students with chronic diseases in the process of physical education during university study, the proposed technological basis of this process. They include: concretization of the ultimate goal, definition of strategic tasks, organization of actions, which involves determining the content of the pedagogical process of formation of motor competence and control and analysis of the results of this process. It is determined that the development of motor competence of students with chronic diseases in the course of physical education should result in the acquisition of a wide range of theoretical knowledge, practical skills and self-realization in the field of physical culture, aimed at improving their health and maintaining a high level of psychophysical status.
Conclusions. Formation of motor competence as a key condition for activating the qualitative psychophysical training of the future specialist involves the development and practical implementation of pedagogical technology – a well-defined algorithm of actions to ensure the effectiveness of this process.
Цель исследования – определение технологических основ формирования двигательной компетентности у студентов с хроническими заболеваниями в процессе физического воспитания высших учебных заведений.
Материалы и методы. Для решения задач исследования использованы методы теоретического анализа, систематизации, сравнения различных взглядов на исследуемую проблему, обобщение данных научно-методической и специальной литературы и общенаучные методы теоретического уровня: аналогии, анализа, синтеза, абстракции, индукции.
Результаты. Установлено, что качество двигательной компетентности студентов с хроническими заболеваниями является результатом интегрированной организации учебно-воспитательного процесса физического воспитания. В структуре двигательной компетентности выделено информационные, мотивационные, деятельные и рефлексивные компетенции. В качестве методической основы технологии формирования двигательной компетентности студентов с хроническими заболеваниями в процессе физического воспитания во время учебы в университете предложены технологические основы этого процесса. Они предусматривают: конкретизацию конечной цели, определение стратегических задач, организацию действий, предусматривающие определение содержания педагогического процесса формирования двигательной компетентности, контроль и анализ результатов этого процесса. Определено, что результатом формирования двигательной компетентности студентов с хроническими заболеваниями в ходе физического воспитания должно стать получение широкого спектра теоретических знаний, практических умений и самореализация в сфере физической культуры, направленные на улучшение здоровья и поддержания на высоком уровне психофизического состояния.
Выводы. Формирование двигательной компетентности как главного условия активизации качественной психофизической подготовки будущего специалиста предусматривает разработку и практическую реализацию педагогической технологии – четко определенного алгоритма действий для обеспечения эффективности реализации целей этого процесса.
Мета дослідження – визначення технологічних засад формування рухової компетентності у студентів із хронічними захворюваннями в процесі фізичного виховання закладів вищої освіти.
Матеріали та методи. Для вирішення завдань дослідження використано методи теоретичного аналізу, систематизації, порівняння різних поглядів на досліджувану проблему, узагальнення даних науково-методичної та спеціальної літератури та загальнонаукові методи теоретичного рівня: аналогія, аналіз, синтез, абстракції, індукції.
Результати. З’ясовано, що якість рухової компетентності студентів із хронічними захворюваннями є результатом інтегрованої організації навчально-виховного процесу фізичного виховання. Установлено, що у структурі рухової компетентності виділяють інформаційні, мотиваційні, діяльні та рефлексивні компетенції. В якості методичної основи розвитку навчальної технології формування рухової компетентності студентів із хронічними захворюваннями у процесі фізичного виховання під час навчання в університеті запропоновані технологічні основи цього процесу. Вони передбачають: конкретизацію кінцевої мети, визначення стратегічних завдань, організацію дій, що полягають у визначенні змісту педагогічного процесу формування рухової компетентності та контроль й аналіз результатів цього процесу. Визначено, що результатом формування рухової компетентності студентів із хронічними захворюваннями у ході фізичного виховання має стати набуття широкого спектру теоретичних знань, практичних умінь та самореалізація в сфері фізичної культури, синтез котрих скерований на покращання стану здоров’я й підтримку на високому рівні психофізичного стану.
Висновки. Формування рухової компетентності як чільної умови активізації якісної психофізичної підготовки майбутнього спеціаліста передбачає розробку й практичну реалізацію педагогічної технології – чітко визначеного алгоритму дій задля забезпечення ефективності цього процесу.
LLC "OVS"
2019-12-25
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/1283
10.17309/tmfv.2019.4.05
Physical Education Theory and Methodology; Vol. 19 No. 4 (2019); 193-199
Теория и методика физического воспитания; Том 19 № 4 (2019); 193-199
Теорія та методика фізичного виховання; Том 19 № 4 (2019); 193-199
1993-7997
1993-7989
10.17309/tmfv.2019.4
eng
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/1283/1354
Copyright (c) 2019 V. Koryahin, O. Blavt, T. Gurtova, E. Serbo
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/1353
2021-07-12T18:01:25Z
journal:PHEVPG
driver
Social Integration of Hearing-Impaired Students by Means of Health-Enhancing and Recreational Activities
Социальная интеграция студенческой молодежи с нарушениями слуха средствами оздоровительно-рекреационной двигательной активности
Соціальна інтеграція студентської молоді з вадами слуху засобами оздоровчо-рекреаційної рухової активності
Orikhovska, Anna
Andrieieva, Olena
Kashuba, Vitaliy
Lazarieva, Olena
Lytvynenko, Yurii
Kirichenko, Viktoria
Arefyiev, Valerii
Khrypko, Inna
health-enhancing and recreational physical activity
social integration
students
hearing impairments
program
higher education institution
оздоровительно-рекреационная двигательная активность
социальная интеграция
студенты
недостатки слуха
программа
учреждение высшего образования
оздоровчо-рекреаційна рухова активність
соціальна інтеграція
студенти
вади слуху
програма
заклад вищої освіти
Purpose: To substantiate and develop a program of health-enhancing and recreational physical activity for the social integration of students with hearing impairments in a higher education institution environment.
Materials and Methods. The study involved 65 students with hearing impairments 17–18 years of age (30 males and 35 females). Theoretical analysis and generalization of special scientific and methodological literature, pedagogical experiment, anthropometric measurements of the hearing-impaired, Apanasenko’s method, methods of mathematical statistics were used.
Results. The structure and content of the program of health-enhancing and recreational physical activity for students with hearing impairments were scientifically substantiated and developed. The program takes into account the factors, principles, objectives, tasks, methods, organizational and socio-pedagogical conditions for its effective implementation in higher education institutions. The program includes a system for monitoring the results of its implementation and performance criteria. The effectiveness criteria for the health-enhancing and recreational physical activity program were identified as follows: social integration of hearing-impaired students, restoring their psycho-emotional state, and involvement of the young people in regular physical activity.
Conclusions. The results of the study confirmed the effectiveness of the developed program of health-enhancing and recreational physical activity in a higher education institution for the social integration of hearing-impaired students.
Цель: обосновать и разработать программу оздоровительно-рекреационной двигательной активности в условиях учреждения высшего образования для социальной интеграции студентов с нарушениями слуха. Материалы и методы. В эксперименте участвовали 65 студентов с нарушениями слуха 17–18 лет (30 – юношей и 35 – девушек). Результат. Научно обоснованы и раскрыты структура и содержание программы оздоровительно-рекреационной двигательной активности студенческой молодежи с нарушениями слуха. Программа учитывает факторы, принципы, цели, задачи, методы, организационные и социально-педагогические условия ее эффективной реализации в условиях учреждения высшего образования. Она включает систему контроля за результатами ее применения и критерии эффективности. Критериями эффективности программы оздоровительно-рекреационной двигательной активности определено социальную интеграцию студентов с нарушениями слуха, восстановление их психоэмоционального состояния, привлечение молодежи к регулярной двигательной активности.
Выводы. Результаты исследования подтвердили эффективность разработанной программы оздоровительно-рекреационной двигательной активности в условиях учреждения высшего образования для социальной интеграции студентов с нарушениями слуха.
Мета дослідження – обґрунтувати та розробити програму оздоровчо-рекреаційної рухової активності в умовах закладу вищої освіти для соціальної інтеграції студентів з вадами слуху.
Матеріали і методи. В експерименті брали участь 65 студентів з вадами слуху 17–18 років (30 – юнаків і 35 – дівчат).
Результат. Науково обґрунтовано, розкрито структуру і зміст програми оздоровчо-рекреаційної рухової активності студентської молоді з вадами слуху. Програма враховує чинники, принципи, мету, завдання, методи, організаційні і соціально-педагогічні умови її ефективної реалізації в умовах закладу вищої освіти. Вона включає систему контролю за результатами її застосування та критерії ефективності. Критеріями ефективності програми оздоровчо-рекреаційної рухової активності визначено соціальну інтеграцію студентів з вадами слуху, відновлення їх психоемоційного стану, залучення молоді до регулярної рухової активності.
Висновки. Результати дослідження підтвердили ефективність розробленої програми оздоровчо-рекреаційної рухової активності в умовах закладу вищої освіти для соціальної інтеграції студентів з вадами слуху.
LLC "OVS"
2020-06-25
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/1353
10.17309/tmfv.2020.2.04
Physical Education Theory and Methodology; Vol. 20 No. 2 (2020); 86-94
Теория и методика физического воспитания; Том 20 № 2 (2020); 86-94
Теорія та методика фізичного виховання; Том 20 № 2 (2020); 86-94
1993-7997
1993-7989
10.17309/tmfv.2020.2
eng
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/1353/1366
Copyright (c) 2020 Anna Orikhovska, Olena Andrieieva, Vitaliy Kashuba, Olena Lazarieva, Yurii Lytvynenko, Viktoria Kirichenko, Valerii Arefyiev, Inna Khrypko
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/1359
2021-07-12T18:01:24Z
journal:PHEVPG
driver
Trans-Season Reliability of Physical Fitness Testing in Students of “Tourism” Speciality
Транс-сезонная надежность тестирования физической пригодности студентов специальности «Туризм»
Транс-сезонна надійність тестування фізичної придатності студентів спеціальності «Туризм»
Zanevskyy, Ihor
Labartkava, Kostiantyn
physical education
students
tourism
testing
reliability
modelling
физическое воспитание, студенты, туризм, тестирование, надёжность, моделирование.
фізичне виховання, студенти, туризм, тестування, надійність, моделювання.
The study purpose was to prepare a model of the trans-season reliability of physical fitness testing on the example of “Tourism” speciality students.
Material and Methods. A total of 50 university first year bachelor’s students studying “Tourism” as a business service were involved in the physical fitness testing: 20 males with body mass 67.3±9.5 kg (M±SD) and body length 174.6±5.6 cm; and 30 females (body mass 59.6±7.3 kg, body length 163.9±5.2 cm). Monthly testing was conducted seven times from September to March using a complex test KONTREKS–2. Trans-season mean score reliability was evaluated within the intraclass correlation model.
Results. Approximately 86% of the students were found to be on the average and higher levels and only nearly 5% − on the low level. Males showed significantly better state of the physical fitness than females (16.6%, p < 0.002) with 96.3% similarity of trends in scores between males and females during the trans-season study. A great variation within these samples was noticed, too; a corresponding part in the total variation was derived as 93.6%. A strong and high level significant correlation (r > 0.80, p < 0.001) was determined between all the seven monthly test-retest trans-season trials. Significant trans-season reliability on the excellent level was found for each of two gender samples (ICC > 0.95, p < 0.001). Deviations from mean values for seven monthly tests undertaken during the study period were not significant (chi-squared = 13.939, p = 0.834).
Conclusions. A model of the trans-season reliability of physical fitness testing created on the example of the first year bachelor’s students of “Tourism” speciality showed its effectiveness and could be recommended for physical education of high school students.
Цель исследования – разработать модель транс-сезонной надёжности тестирования физической пригодности на примере студентов специальности «Туризм».
Материал и методы. В общем 50 студентов первого курса университета специальности «Туризм», как бизнеса услуг, было охвачено тестированием физической пригодности: 20 мужчин с массой тела 67,3±9,5 кг (M±SD) и длиной тела 174,6±5,6 см; 30 женщин с массой тела 59,6±7,3 кг и длиной тела 163,9±5,2 см. Ежемесячные тестирования проводились семь раз от сентября до марта с применением комплекса тестов КОНТРЕКС–2. Транс-сезонная надёжность средних результатов оценивалась в рамках модели внутриклассовой корреляции.
Результаты исследования. Приблизительно 86% студентов оказались на среднем и высших уровнях и только 5% − на низком уровне. Мужчины показали значимо лучшую физическую пригодность, чем женщины (16,6%; p < 0,002) с 96,3% подобия между ними по характеру изменения на протяжении транс-сезонного тестирования. Также была выявлена большая вариация результатов внутри групп, часть которой в общей вариации составила 93,6%. Была зафиксирована сильная и высоко значимая корреляция между результатами всех повторяемых тестирований (r > 0,80; p < 0,001). В обеих гендерных группах была определена отличная и статистически значимая транс-сезонная надёжность тестирования (ICC > 0,95; p < 0,001). Отклонения от среднего уровня результатов теста на протяжении семи месяцев исследований были статистически незначимыми (хи-квадрат = 13,939; p = 0,834).
Выводы. Модель транс-сезонной надёжности тестирования физической пригодности, разработанная на примере студентов первого курса специальности «Туризм», показала свою эффективность и может быть рекомендована для применения в физическом воспитании студентов высшей школы.
Мета дослідження – розробити модель транс-сезонної надійності тестування фізичної придатності на прикладі студентів спеціальності «Туризм».
Матеріал і методи. Загалом 50 студентів першого курсу університету спеціальності «Туризм», як бізнесу послуг, було охоплено тестуванням фізичної придатності: 20 чоловіків із масою тіла 67,3±9,5 кг (M±SD) і довжиною тіла 174,6±5,6 см; 30 жінок із масою тіла 59,6±7,3 кг, і довжиною тіла 163,9±5,2 см. Щомісячні тестування проводилися сім разів від вересня до березня із застосуванням комплексу тестів КОНТРЕКС–2. Транс-сезонна надійність середніх результатів оцінювалася у рамках моделі внутрікласової кореляції.
Результати дослідження. Приблизно 86% студентів опинилися на середньому й вищих рівнях і тільки 5% − на низькому рівні. Чоловіки показали істотно кращу фізичну придатність, ніж жінки (16,6%; p < 0,002) із 96,3% подібності між ними за характером зміни протягом транс-сезонного тестування. Також було виявлено велику варіацію результатів в середині груп, частка якої від загальної варіації склала 93,6%. Було зафіксовано сильну й високо істотну кореляцію між результатами всіх повторюваних тестувань (r > 0,80; p < 0,001). В обох гендерних групах було визначено відмінну й статистично істотну транс-сезонну надійність тестування (ICC > 0,95; p < 0,001). Відхилення від середнього рівня результатів тесту протягом семи місяців досліджень були статистично неістотні (хi-квадрат = 13,939; p = 0,834).
Висновки. Модель транс-сезонної надійності тестування фізичної придатності, розроблена на прикладі студентів першого курсу спеціальності «Туризм», показала свою ефективність й може бути рекомендована для застосування у фізичному виховання студентів вищої школи.
LLC "OVS"
2020-06-25
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/1359
10.17309/tmfv.2020.2.05
Physical Education Theory and Methodology; Vol. 20 No. 2 (2020); 95-101
Теория и методика физического воспитания; Том 20 № 2 (2020); 95-101
Теорія та методика фізичного виховання; Том 20 № 2 (2020); 95-101
1993-7997
1993-7989
10.17309/tmfv.2020.2
eng
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/1359/1367
Copyright (c) 2020 Ihor Zanevskyy, Kostiantyn Labartkava
oai:ojs.tmfv.com.ua:article/1360
2021-07-12T18:01:23Z
journal:PHEVPG
driver
Didactic Opportunities of Information-Communication Technologies in the Control of Physical Education
Дидактические возможности информационно-коммуникативных технологий в контроле физического воспитания
Дидактичні можливості інформаційно-комунікативних технологій у контролі фізичного виховання
Koryahin, Victor
Mykytyuk, Zinovy
Blavt, Oksana
Dolnikova, Liubov
Stadnyk, Volodymyr
physical education
control
testing
information and communication technologies
speed and power abilities
sensor device
физическое воспитание
тестирование
контроль
информационно-коммуникационные технологи
частота движений
скоростные качества
устройство
фізичне виховання
тестування
контроль
інформаційно-комунікативні технології
частота рухів
швидкісні якості
пристрій
The study objective is to justify and implement information and communication technologies in the test control of the development level of the frequency of movements, as a manifestation of speed qualities in the process of physical education.
Materials and Methods. To solve the research tasks, the study used the methods of comparing and contrasting, analysis, synthesis, abstraction, formalization and technical modeling.
Results. An electronic device for the exercise controlling the movement frequency of the hands to evaluate speed qualities was developed for the research purpose. The device is designed on the basis of capacitive type proximity sensors. The signal received by the sensors is processed in the microcontroller unit during the test and transmitted to the personal computer via the communication interface. On a personal computer, using the developed software, they control the time of completion of the test task.
Conclusions. The developed information and communication technologies based on electronic monitoring device embodies a new approach to addressing the challenge of improving the performance of speed control in physical education by ensuring that objective and reliable test data are obtained promptly.
Цель исследования – обоснование и реализация информационно-коммуникативных технологий в тестовом контроле уровня развития частоты движений, как проявления скоростных качеств в процессе физического воспитания.
Материалы и методы. Представлены методы, использованные в исследовании, среди которых теоретический анализ научной литературы, анализ и синтез, индукция и дедукция, сопоставление, сравнение и рефлексия, метод систематизации и обобщения. Для решения исследовательских задач использованы методы технического моделирования.
Результаты. Для реализации цели исследования разработаны электронное устройство контроля выполнения тестового упражнения: частоты движений рук для оценки скоростных качеств. Устройство сконструировано на основе сенсоров приближения емкостного типа. Сигнал, полученный сенсорами, при выполнении теста обрабатывают в блоке микроконтроллера и через интерфейс связи, передают на персональный компьютер. В персональном компьютере с использованием разработанного программного обеспечения реализуют контроль времени выполнения тестового задания.
Выводы. Электронное устройство, разработанное на основе информационно-коммуникативных технологий, воплощает новый подход к решению проблемы повышения эффективности контроля скоростных качеств в физическом воспитании и обеспечивает срочное получение объективных и надежных данных тестирования.
Мета дослідження – обґрунтування та реалізація інформаційно-комунікативних технологій у тестовому контролі рівня розвитку частоти рухів, як прояву швидкісних якостей в процесі фізичного виховання.
Матеріали та методи. Представлено методи, використані у дослідженні, серед яких теоретичний аналіз наукової літератури, аналіз і синтез, індукція та дедукція, співставлення, порівняння та рефлексія, метод систематизації та узагальнення. Для вирішення дослідницьких завдань використано методи технічного моделювання.
Результати. Для реалізації мети дослідження розроблено електронний пристрій контролю виконання тестової вправи: частоти рухів рук для оцінки швидкісних якостей. Пристрій сконструйований на основі сенсорів наближення ємнісного типу. Сигнал, отриманий сенсорами, при виконанні тесту обробляють у блоці мікроконтролера та через інтерфейс зв’язку, передають на персональний комп’ютер. У персональному комп’ютері з використанням розробленого програмного забезпечення реалізують контроль часу виконання тестового завдання.
Висновки. Електронний пристрій, розроблений на основі інформаційно-комунікативних технологій, втілює новий підхід до вирішення проблеми підвищення ефективності контролю швидкісних якостей у фізичному вихованні та забезпечує термінове отримання об’єктивних та надійних даних тестування.
LLC "OVS"
2020-06-25
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
application/pdf
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/1360
10.17309/tmfv.2020.2.06
Physical Education Theory and Methodology; Vol. 20 No. 2 (2020); 102-108
Теория и методика физического воспитания; Том 20 № 2 (2020); 102-108
Теорія та методика фізичного виховання; Том 20 № 2 (2020); 102-108
1993-7997
1993-7989
10.17309/tmfv.2020.2
eng
https://tmfv.com.ua/journal/article/view/1360/1368
Copyright (c) 2020 Victor Koryahin, Zinovy Mykytyuk, Oksana Blavt, Liubov Dolnikova, Volodymyr Stadnyk