State of Professional Preparation of Future Physical Training Teachers to Teach Swimming at Children’s Holiday Camps

Authors

  • C. М. Клімакова G.S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University

DOI:

https://doi.org/10.17309/tmfv.2016.1.1133

Keywords:

professional preparation, job description, educational-qualification standard, education-qualification profile, curriculum, swimming instructor, children’s holiday camps

Abstract

The paper reviews the state of professional preparation of future physical education teachers relying on the comparison of the fundamental documents that shape the professional competence of a swimming instrucror at children’s holiday camps.

The author analyzes and compares the compliance of the educational-qualification standard in the physical education speciality with the requirements of the swimming instructor’s professional duties at children’s holiday camps. The paper compares the compliance of the swimming curricula of the School of Physical Education of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University with the educational-qualification standard in the physical education speciality and the requirements of the swimming instructor’s professional duties at children’s holiday camps.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Державний освітньо-кваліфікаційний стандарт спеціальності фізичне виховання. Додаток А. Виробничі функції, типові задачі діяльності та вміння, якими повинен володіти випускник вищого навчального закладу.

Державний освітньо-кваліфікаційний стандарт спеціальності фізичне виховання. Додаток В. Система блоків змістовних модулів.

Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики/ Під заг. ред. О.В.Овчарук. — К.: «К.І.С.», 2004. — 112 с.

Крутова Г.Ю. Педагогічні умови професійної підготовки вчителя фізичної культури // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Випуск 81. — 2013.

Ляшенко А.М., Клімакова С.М. Програма з теорії і методики викладання плавання І курс, за вимогами кредитно-модульної системи. /Навчальні розробки для студентів І курсу факультету фізичної культури/ - Харків: ХНПУ, 2012. — 17 с.

Ляшенко А.М., Клімакова С.М. Програма з теорії і методики викладання плавання І курс (табірний збір), за вимогами кредитно-модульної системи. Навчальні розробки для студентів І курсу факультету фізичної культури. — Харків: ХНПУ, 2012. — 14 с.

Ляшенко А.М., Дєлова І.О. Програма з теорії і методики викладання плавання ІІ курс, за вимогами кредитно-модульної системи. Навчальні розробки для студентів І курсу факультету фізичної культури. — Харків: ХНПУ, 2012. — 16 с.

Ляшенко А.М., Дєлова І.О. Програма з теорії і методики викладання плавання ІІ курс (табірний збір), за вимогами кредитно-модульної системи. Навчальні розробки для студентів І курсу факультету фізичної культури. — Харків: ХНПУ, 2012. — 15 с.

Ляшенко А.М. Програма з теорії і методики викладання плавання ІІІ курс, за вимогами кредитно-модульної системи. Навчальні розробки для студентів І курсу факультету фізичної культури. — Харків: ХНПУ, 2012. — 18 с.

Осадчий В. В. Сучасні вимоги до професійної підготовки майбутніх учителів (Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького) http://vuzlib.com/content/view/354/84 дата відвідування 4.12.2014.

Посадова інструкція інструктора з плавання в оздоровчих таборах. [електронний ресурс] http://studopedia.ru/3_49717_obyazannosti-personala-detskogo-ozdorovitelnogo-lagerya-po-organizatsii-fizkulturno-ozdorovitelnoy-raboti-s-detmi.html (дата звернення: 15.10.2014)

Сущенко Л.П. Теоретико-методичні засади професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту у вищих навчальних закладах: автореф. дис… на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук. спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Л.П.Сущенко. — К., 2003. — 45 с.

Шкребтій Ю.М. Про врегулювання системи фізичної культури і спорту в Україні // Реалізація здорового способу життя — сучасні підходи / За ред. М.Лук’янченка, Ю.Шкребтія, Е.Боляха, А.Матвєєва. — Дрогобич: КОЛО, 2005. — С. 13-26.

Камаєв О. І. Сучасні вимоги і шляхи удосконалення процесу підготовки фахівців із фізичного виховання та спорту / О. І. Камаєв, Г. М. Андрієнко // Теорія та методика фізичного виховання. — 2003. — № 1. — С. 2—3. — Режим доступу: http://www.tmfv.com.ua/journal/article/view/81

Галіздра А. А. Характеристика факторів, що впливають на здоров’я студентів вищих навчальних закладів / А. А. Галіздра // Теорія та методика фізичного виховання. — 2004. — № 3. — С. 41—43. — Режим доступу: http://www.tmfv.com.ua/journal/article/view/138

Published

2016-04-09

How to Cite

Клімакова C. М. (2016). State of Professional Preparation of Future Physical Training Teachers to Teach Swimming at Children’s Holiday Camps. Physical Education Theory and Methodology, (1), 40–48. https://doi.org/10.17309/tmfv.2016.1.1133

Issue

Section

Physical Training Education